Need44speed Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 tror vi alle har litt morbid nysgjerrighet Lenke til kommentar
Populært innlegg Catkin Skrevet 13. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg vet ikke hva som er morsomst: At du ikke engang vet hva RT står for, eller eller at du tror Putins talerør er et eksempel på god journalistikk. Jeg liker måten du prøver å bruke smålige hersketeknikker på meg. Du er rett og slett god underholdning på dette forumet som klovnen i gjengen, du. Trist at du ikke beholdt de gamle brukerne dine/brukernavnene. Du kledde bedre å være ei "søt" jente. Og for å være ærlig gir jeg faen i hva du mener er god journalistikk. For det første kommer du ikke med konstruktive innlegg, og for det andre bidrar du ikke med noe annet enn en irriterende tyggis under skoen. The next time, bring me something. Kyss kyss, xoxo lixm. 12 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jeg liker måten du prøver å bruke smålige hersketeknikker på meg. Du er rett og slett god underholdning på dette forumet som klovnen i gjengen, du. Trist at du ikke beholdt de gamle brukerne dine/brukernavnene. Du kledde bedre å være ei "søt" jente. Og for å være ærlig gir jeg faen i hva du mener er god journalistikk. For det første kommer du ikke med konstruktive innlegg, og for det andre bidrar du ikke med noe annet enn en irriterende tyggis under skoen. The next time, bring me something. Kyss kyss, xoxo lixm. Litt sånn l'esprit de l'escalier å komme med et SMASHING COMEBACK - to dager senere. Nesten helt urelatert, men SKARSTAD/BRITISHFACE, LOOK AT THIS: http://www.kickstart...s-movie-project Endret 13. mars 2013 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Haha, se morsomme katten forstår seg ikke på engelsk grammatikk! Endret 13. mars 2013 av Spleen 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Den katten vil jeg ha. Just sayin.. Kanskje enda mer lyst på denne: Endret 13. mars 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Mat hesten! Mat hvalen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Mat hvalen? Hvalen spiser opp all fisken vår. Spis hvalen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Anfall spiser kun kjeks. Lurer forøvrig på hvor lenge en intern vits er "godkjent". Billig måte å hilse på dog. Endret 13. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Er en Anfall og Snurreleif ++ greie. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jarmo må ha lite å gjøre på om dagen. Rensker opp i rotatrådene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 rart at det ikke er lov å poste vitser da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det burde ikke være lov å poste dårlige vitser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg