Zabaniya Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Det høres begredelig ut å være avhengig av stokk før fylte 30. Endret 12. mars 2013 av Langdon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg er ikke avhengig av stokk, jeg går da uten også, men det er ganske stilig med stokk, synes jeg. Min er en spaserstokk fra Baskerland, med fine snirkler og sånt. Og en solid spiss som ødelegger gulvene, så jeg kan bare bruke den utendørs. Ikke at det hjelper spesielt på denne glatta, men ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hørt i klasserommet: "Skal vi gå og ta botox i morgen?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hørt i klasserommet: "Skal vi gå og ta botox i morgen?" Høres ut som en bra idé. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hørt i klasserommet: "Skal vi gå og ta botox i morgen?" Hva holder du på med i et klasserom? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hørt i klasserommet: "Skal vi gå og ta botox i morgen?" Hvor gamle var disse folka du gikk med igjen? Er noen i omgangskretsen min og som driver og fyller opp både her og der, de er jo fader meg bare 25 år. Blææ. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvor gamle var disse folka du gikk med igjen? Er noen i omgangskretsen min og som driver og fyller opp både her og der, de er jo fader meg bare 25 år. Blææ. De som snakket om dette er 23-25. Men har folk opp mot 45 i klassen også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hardyharrharr. Så invalid er jeg ikke. Jeg vil bare ha en måte å bli kvitt smertene på sånn at jeg kan gå i stedet for å halte / bruke stokk. Hovedsakelig siden stokken min lager merker i gulvene. Mistenker at du egentlig ikke vil ha gode råd, siden du ekskluderer de to tingene som fungerer. Så, du kan jo vurdere å ordne det kirurgisk, eventuelt amputere og få en protese. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Historie. WW2. Såpass, ja... Du er ikke studiekompetent? Endret 12. mars 2013 av Langdon Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har det vært roll back på settings eller noe når forumet ble flyttet? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 De som snakket om dette er 23-25. Men har folk opp mot 45 i klassen også. Trist. Legetime om en halvtime. Vedder på at klokka i hvert fall blir ett før jeg får komme inn! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Mistenker at du egentlig ikke vil ha gode råd, siden du ekskluderer de to tingene som fungerer. Så, du kan jo vurdere å ordne det kirurgisk, eventuelt amputere og få en protese. Vel, jeg vil ha gode råd i tilegg til de to tingene. Det er ikke som jeg er så tung eller inaktiv at jeg får benbrudd når jeg løper heller (noe som skjedde en kompis av en kompis). Gidder liksom ikke å poppe smertestillende hele dagen heller. Det er verst om morgenen og går seg til utover dagen, samt gjør at jeg må gå med sko innendørs, noe som er svært irriterende for en person som elsker å gå barfot. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Skole på skole på skole. When will it end... Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Vel, jeg vil ha gode råd i tilegg til de to tingene. Det er ikke som jeg er så tung eller inaktiv at jeg får benbrudd når jeg løper heller (noe som skjedde en kompis av en kompis). Gidder liksom ikke å poppe smertestillende hele dagen heller. Det er verst om morgenen og går seg til utover dagen, samt gjør at jeg må gå med sko innendørs, noe som er svært irriterende for en person som elsker å gå barfot. - Ikke knasking av piller, ikke trene, ikke slanke seg. Nei da må det bli å lalle seg i å tro at noe av dette kan hjelpe da? http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8278891141 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Der har vi det, kjerringråd! Vurderer også å slå opp i svarteboka, men det er kun som en siste utvei, da det alltid fører til likskjending og jakt på søte, små flaggermus. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 When will it end... Når du dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg