Notelitten Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Militæret skal jo kun angripe dersom det er for å indirekte forsvare Norge og dets interesser. - Så selv et angrep vil vel væreet forsvar?. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skeikampen. Lange nedoverbakker. WTF. lange nok for den med bakkeskrekk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Etter 9 timer med koding var det meget digg med en kald Newcastle Brown og pizza. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg spør andre folk hvordan bakfylla oppleves. De forteller nøyaktig det samme som Sjur her sier. Jeg pleier alltid å våkne i forjævlig form og så friskne til når jeg spiser og drikker. Det samme gjelder de fleste jeg vet av. Ski er teit uansett om de går bortover eller nedover QFT. For øvrig var det veldig digg å få en medium rare ytrefilét surret i bacon, med potetmos av mandelpoteter, asparges stekt i smør og med et dryss av parmesan over, samt en god tre pepper-saus. Akkurat det jeg trengte nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Tsk. Ødelegge ytrefilét med bacon, potetmos og peppersaus. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvordan skal den tilberedes da? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Tsk. Ødelegge ytrefilét med bacon, potetmos og peppersaus. Enig, Bærné, Chips og ketchup er faen meg tingen! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvordan skal den tilberedes da? Flere måter, men uten slikt domnierende fjas. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hjemmelaga toro-pose bærnaise kun bestående av smør, pulveret samt en dash fløyt *sikle* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Tsk. Ødelegge ytrefilét med bacon, potetmos og peppersaus. Deg om det. Jeg synes det var himmelsk, og gleder meg til å spise det i min mormors 95-årsdag om en og en halv måned. Ikke for det, jeg har ingenting i mot en saftig biff med kun sin egen sky og noen få salt- og pepperkorn på toppen heller. Hjemmelaga toro-pose bærnaise kun bestående av smør, pulveret samt en dash fløyt *sikle* Tsk, tsk. I det minste lær deg å stave béarnaise. Antar du er blant de pleberne som ikke uttaler s-en heller, men likevel kjører på og uttaler hollandaise og mayonaise med s-en? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Primer4 har da aldri uttalt Hollandaise i hele sitt liv. 3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Hei, franskkjennende her. S-en i Hollandaise, T-en i entrecote, etc. SKAL uttales. H-en i Hollandaise er stum på fransk, men ikke i anglifiseringen, og majones ER ET NORSK ORD. l2språk før dere bitcher om andres kunnskaper. Edit: og s-en i majones skal uttales på fransk og, men ordet stammer fra spansk. Endret 9. mars 2013 av Eplefe 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Som om hollandaise var så jævlig eksklusivt? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei, franskkjennende her Ingen som har sagt noe annet enn det du nettopp sa? (Kun Sjur som er sær med majones/mayonnaise ofc). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ja takk til norske versjoner av ord. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) JA til beiken osv. Endret 9. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg