Lycantrophe Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Vel, begge men akkurat nå mener jeg språket Fair enough. Perl, man. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Men du har jo ikke PyGame i Perl, og skal jeg bruke SDL bruker jeg heller C++ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Fungerer faktisk utrolig bra, når det skal gjøres på 48timer er Python fantastisk. Selv om jeg pleier å bruke C++ og SFML for spill Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har skjedd meg og, faktisk. Hun lagde mat og. Det burde finnes flere slike jenter. Synes det er moro å lage mat til noen, sålenge det ikke føles ut som en plikt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 I suppose. Python er kjekt nok for små prototyper etc, men blir alt for fort grisete hvis man skal blande inn objekter. Ref: pyqt uten skikkelig encapsulation. Urk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Synes det er moro å lage mat til noen, sålenge det ikke føles ut som en plikt. Jeg forventer aldri noe, og blir alltid positivt overrasket. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Synes det er moro å lage mat til noen, sålenge det ikke føles ut som en plikt. Helt enig. Er skikkelig koselig faktisk. Men ikke hvis det brått blir et krav eller satt forventning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Så..."lager du mat til meg når jeg kommer ifra jobb" vil da være et krav/forventning og dermed så gjør man det aldri? Ishh... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Nei, da gjør man det vel fordi man skal spise selv og, og fordi man er glad i den andre personen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Så..."lager du mat til meg når jeg kommer ifra jobb" vil da være et krav/forventning og dermed så gjør man det aldri? Ishh... Ja, det var akkurat det jeg mente. Vanlig middagslaging er en hverdagsgreie som jeg ikke tenker særlig mye over, verken negativt eller positivt. Det jeg sa var jo at jeg synes det er koselig å diske opp med mat til folk, litt sånn utover den hverdagslige middagslaginga som man gjør hver dag. Nei, da gjør man det vel fordi man skal spise selv og, og fordi man er glad i den andre personen? Ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ja, det var akkurat det jeg mente. Så flott! Da er det omtrent en times tid igjen gitt. En merkelig nattevakt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ah, vellykka fest. Våkna på en sofa i fin form for et par timer siden, etter å ha stått og prata med en hyggelig barista til ca 4 i morges. Mye alkohol ble inntatt, jeg fikk for håpentligvis noen røykere over på e-sigg, mange nye vennskap ble oppretta, og jeg så en kompis bli overfalt av ei rimelig voldsom og ivrig dame fra Brønnøysund. Men hun var ikke interessert i å ta ham med seg hjem, lurer på hvor han endte opp med å kræsje. Det merkelige er at i det jeg begynte å spise og drikke, kom hodepina og følelsen av å være bakfull. Pleier det ikke å være omvendt? o_O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Nei. Det bruker ikke det. Ellers så har jeg gått 3 mil på langren, og kan dermed kvalifisere som Norges nye Northug. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hva vet du om det? Jeg spør andre folk hvordan bakfylla oppleves. De forteller nøyaktig det samme som Sjur her sier. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg spør andre folk hvordan bakfylla oppleves. De forteller nøyaktig det samme som Sjur her sier. Jeg pleier ikke å bli dårlig av å spise og drikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg