Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har seriøse vitaminmangler og kommer snart til å dø av underernæring fordi jeg er for lat til å lage ordentlig mat. Jeg har smekke som fanger opp snørr og neseblod som da ER min eneste næring! Så besitter jeg tross alt master i lazyness! Lei av å snakke m amatører her nå Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Spis en paprika om dagen. Null tilberedning kreves. Namnam. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Vi har en felles venn på fjesboka Jeg mente hvem vet som svar til sexylubb1, ikke primer4. Men hvem er vår velles venn? Gøy at du har stalket meg på FB da! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har smekke som fanger opp snørr og neseblod som da ER min eneste næring! Så besitter jeg tross alt master i lazyness! Lei av å snakke m amatører her nå Nuccas plox har ikke gjort noe fornuftig mellom klokka 8 og 15 på 5 måneder /thread Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nuccas plox har ikke gjort noe fornuftig mellom klokka 8 og 15 på 5 måneder /thread We got a winner;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Fantastisk. Jeg hører på Boney M. på kassett. Boney M. med utelukkende cover-låter. In-A-Gadda-da-Vida var mildt sagt spesiell. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 50 Cent's a fag, so is Kanye West Shooting hot sperm on each others' chest Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Haterhaterhater bachelor. Haaaat. Utdanning hadde vært så mye artigere hvis det var helt uten ansvar og krav. Sukk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvis du mener helt uten behov for arbeidsinnsats og konsentrasjonsevner, så er jeg enig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Utdanning hadde vært så mye artigere hvis det var helt uten ansvar og krav. Sukk. Den kan nesten være det. Men da får du ikke så veldig gode karakterer. :\ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 folkehøyskole!! Been there, done that. Fantastisk år. Men ikke noe man bør gjøre mer enn en gang synes jeg. Pappa tok to år da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Utdanning hadde vært så mye artigere hvis det var helt uten ansvar og krav. Sukk. Er vel derfor vi har lærerhøyskolen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg mente hvem vet som svar til sexylubb1, ikke primer4. Men hvem er vår velles venn? Gøy at du har stalket meg på FB da! Ah, hehe - Knut Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er vel derfor vi har lærerhøyskolen. HØY FEM Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er vel derfor vi har lærerhøyskolen. Tull og tøys. Har tre innleveringer, bachelorjobbing og flere bøker som skal leses ut uka her. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Når jeg har med en "Oh snap"-gif i samme post, så er jeg ikke kjempeseriøs. Jeg tror deg! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tull og tøys. Har tre innleveringer, bachelorjobbing og flere bøker som skal leses ut uka her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Tull og tøys. Har tre innleveringer, bachelorjobbing og flere bøker som skal leses ut uka her. Hva lærer dette deg om tidsfordeling? Edit: Ser nå at forrige spøken ikke falt i god jord, så skriver med en gang at jeg ikke mener det seriøst. Har selv den ENESTE oppgaven som skal inn før eksamen i "tar det i morgen"-kø siden forrige uke, den skal inn neste uke. Shrug. Endret 6. mars 2013 av Eplefe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Når jeg har med en "Oh snap"-gif i samme post, så er jeg ikke kjempeseriøs. Jeg tror deg! Edit: Ser nå at forrige spøken ikke falt i god jord, så skriver med en gang at jeg ikke mener det seriøst. Har selv den ENESTE oppgaven som skal inn før eksamen i "tar det i morgen"-kø siden forrige uke, den skal inn neste uke. Shrug. Å, jeg vil ikke bli oppfatta som sur. Jeg er ikke så overfølsom som det hørtes ut som Tidsfordeling har aldri vært min sterke side. Kommer fremover da, sakte men sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg