Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Bodde på Fedje i en kort periode på litt over et år cirka da jeg var liten. Men var alltid en liten sjanse for at jeg kunne ende opp med å bli tvangsflyttet til Sunnmøre før jeg ble så stor at jeg kunne si nei til den slags, så jeg har reflektert litt over hvordan jeg hadde vært som bygdetulling. Kom på nå at det er vel ikke veier nok på fedje til å råne, så jeg hadde vel heller bare spilt veldig mye dataspill elns. Er du fortsatt kresen på lakrisen? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Rapporter innleggene du vil ha fjernet. Så enkelt er det. Da blir det gjort en realitetsvurdering. En god del mer tungvint enn om man hadde kontroll over sin egen tråd, isåfall blir jeg nok heller bare å starte ny tråd når det blir for mye rot i den som er nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hallais folk. har det skjedd noe spennende her de siste par ukane jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Smalt fra rette ræva. hold seft Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hallais folk. har det skjedd noe spennende her de siste par ukane jeg har gått glipp av? Utrolig lite. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Er du fortsatt kresen på lakrisen? Jeg forstår ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg forstår ikke Hun vet hvem du er. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 ja jeg kom jo i skade for å poste en spotifyliste og de blir jo utgitt med fullt navn istedenfor brukernavnet mitt på spotify pga facebookoppkoblingen. så nå er jeg ikke anonym her lenger, nesten Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Med mindre du med vilje la ut en annens spotifyliste for å forvirre oss alle!? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hva heter du cowboy? vil se om vi har noen felles fb venner Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 hvem vet... Vi har en felles venn på fjesboka Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har nettopp vært til psykolog ang forskningsstudie for ME. Hun konkluderte med at jeg er mentalt frisk. Ingen depresjon, bare nedstemt. Noe som er normalt. Ettertraktet i forbindelse med jobb og godt likt blant venner. Og ikke minst psykisk sterk. Woho! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hun vet hvem du er. Korrekt. Trengte ikke bruke masse stalker-skills en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har nettopp vært til psykolog ang forskningsstudie for ME. Hun konkluderte med at jeg er mentalt frisk. Ingen depresjon, bare nedstemt. Noe som er normalt. Ettertraktet i forbindelse med jobb og godt likt blant venner. Og ikke minst psykisk sterk. Woho! Gratulerer! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Gratulerer! Tusen takk! Trodde jeg hadde en mild depresjon, men tok heldigvis feil. Har ikke hatt en eneste depresjon på 7-8 år min. Deilig å vite at jeg har klart å komme meg ut og opp fra hvordan det var den gangen. Suksess! E: Utrolig digg å ha klart å komme seg ut av det helvete uten noen form for medisin, eller å ha gått til psykolog. /win Endret 6. mars 2013 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Du vet hva de sier om folk som har bevis på at de er psykisk frisk? Neida, sikkert greit å få vurdering av en faglært så man slipper å bekymre seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg