Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sa aldri at jeg var fotballspiller, sa aldri at det var ett hotellrom, alt antagelser gjort av hun som forøvrig er ett år eldre enn meg og spanderte heller ikke på hun en eneste jævla drink/øl.

Antar antagelsene hennes kom ifra størrelsen/utsendet på hybelen, kroppen min :p samt. at det var cup den helga sånn at det var nesten bare fotballspillere ute på byen og at hun tydligvis ikke viste hvem jeg var på forhånd.

Synes heller dine umiddelbare antagelser sier litt om deg selv.

Det står heller ingenting om at det var antagelser fra hennes side. Sier kanskje litt om meg, men når det ikke står noe om hvor de antagelsene kom fra, så er det lett å dra sine egne konklusjoner.

Bra du ikke har behov for å lyve da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er en bra fyr, Primer. :)

Hva jeg til tider kan gulpe opp av ord både muntlig og på tastaturet står ikke alltid helt i stil med handlingene mine, vil si at jeg faktisk handler somregel ganske empatisk og viser omsorg ovenfor de rundt meg. :3

Lenke til kommentar

Ikke i samme grad heldigvis.

edit: Har du snoket deg til hvor jeg bor, har jeg fortalt det eller er det bare gjetning?

jeg vet, jeg vet!

Edit: har en espressokanne jeg ikke bruker, er du keen på den?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Synes du skal fortelle meg, sånn i all hemmelighet. Siden jeg er så snill.

Skal du begynne å stalke meg IRL også nå? :p
Lenke til kommentar

Helt sikkert.

Men over til noe helt annet: Forslag til rask, enkel og helst billig middag mottas med takk.

Kjøtt i stekepanne. Grønnsaker i stekepanne litt etterpå. Ferdig.

Du er dust. :grumpy: Og moren din lukter voldtekt!

Faren din lukter voldtektsmann.

Her lukter det kake!

Lenke til kommentar

Helt sikkert.

Men over til noe helt annet: Forslag til rask, enkel og helst billig middag mottas med takk.

Chillibønner, ris og løk. Har hundre kroner på kontoen og 2500 i minus på kredittkortet så lever nesten utelukkende på ris, bønner og løk om dagen.

Lenke til kommentar

Helt sikkert.

Hiv strimlet svinekjøtt i hakket hvitløk, olivenolje, timian, salt og pepper. Kan også ta en dæsj sitron. Vend om og la ligge i 5min. Hiv i panne og stek - samtidig, varm pitabrød. Når kjøttet er ferdig, hiv en spiseskje eller to rømme i pannen og rør om til du har en tyntflytende masse. Hell over kjøttet. Server med pita, tomat og ev. løk, salat, oliven og annet fjas.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...