Cakenommy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sa aldri at jeg var fotballspiller, sa aldri at det var ett hotellrom, alt antagelser gjort av hun som forøvrig er ett år eldre enn meg og spanderte heller ikke på hun en eneste jævla drink/øl. Antar antagelsene hennes kom ifra størrelsen/utsendet på hybelen, kroppen min samt. at det var cup den helga sånn at det var nesten bare fotballspillere ute på byen og at hun tydligvis ikke viste hvem jeg var på forhånd. Synes heller dine umiddelbare antagelser sier litt om deg selv. Det står heller ingenting om at det var antagelser fra hennes side. Sier kanskje litt om meg, men når det ikke står noe om hvor de antagelsene kom fra, så er det lett å dra sine egne konklusjoner. Bra du ikke har behov for å lyve da! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Du er en bra fyr, Primer. Hva jeg til tider kan gulpe opp av ord både muntlig og på tastaturet står ikke alltid helt i stil med handlingene mine, vil si at jeg faktisk handler somregel ganske empatisk og viser omsorg ovenfor de rundt meg. :3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Bor du ikke på et småsted nå? Ikke i samme grad heldigvis. edit: Har du snoket deg til hvor jeg bor, har jeg fortalt det eller er det bare gjetning? Endret 5. mars 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) edit: Har du snoket deg til hvor jeg bor, har jeg fortalt det eller er det bare gjetning? Dere har da ofte sagt at dere ikke bor i sentrum, akkurat. Det er jo en skokk småsteder rundt Bergen. Endret 5. mars 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Ikke i samme grad heldigvis. edit: Har du snoket deg til hvor jeg bor, har jeg fortalt det eller er det bare gjetning? jeg vet, jeg vet! Edit: har en espressokanne jeg ikke bruker, er du keen på den? Endret 5. mars 2013 av Eplefe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 jeg vet, jeg vet! Synes du skal fortelle meg, sånn i all hemmelighet. Siden jeg er så snill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Synes du skal fortelle meg, sånn i all hemmelighet. Siden jeg er så snill. Skal du begynne å stalke meg IRL også nå? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skal du begynne å stalke meg IRL også nå? Stalker jeg deg noe annet sted? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Edit: har en espressokanne jeg ikke bruker, er du keen på den? Egentlig, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Stalker jeg deg noe annet sted? Her? Og kaller meg dyreskjender og greier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Her? Og kaller meg dyreskjender og greier. Du spurte om det. Bokstavelig. Dust. Det er ikke så lett å stalke deg, egentlig. Siden jeg ikke har noen anelse om hvem du er. Tipper det er lettere å stalke Lars om jeg virkelig giddet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Helt sikkert. Men over til noe helt annet: Forslag til rask, enkel og helst billig middag mottas med takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dust. Du er dust. Og moren din lukter voldtekt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Helt sikkert. Men over til noe helt annet: Forslag til rask, enkel og helst billig middag mottas med takk. Kjøtt i stekepanne. Grønnsaker i stekepanne litt etterpå. Ferdig. Du er dust. Og moren din lukter voldtekt! Faren din lukter voldtektsmann. Her lukter det kake! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Helt sikkert. Men over til noe helt annet: Forslag til rask, enkel og helst billig middag mottas med takk. Chillibønner, ris og løk. Har hundre kroner på kontoen og 2500 i minus på kredittkortet så lever nesten utelukkende på ris, bønner og løk om dagen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Helt sikkert. Men over til noe helt annet: Forslag til rask, enkel og helst billig middag mottas med takk. Hiv strimlet svinekjøtt i hakket hvitløk, olivenolje, timian, salt og pepper. Kan også ta en dæsj sitron. Vend om og la ligge i 5min. Hiv i panne og stek - samtidig, varm pitabrød. Når kjøttet er ferdig, hiv en spiseskje eller to rømme i pannen og rør om til du har en tyntflytende masse. Hell over kjøttet. Server med pita, tomat og ev. løk, salat, oliven og annet fjas. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Egentlig har jeg mest lyst på chakalaka med svinekjøtt. Har en boks (ja, jeg vet det ikke er det samme som laget fra bunnen) stående i skapet. Problemet er at da må jeg spise det aleine tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sexylubb1: Siste bildet mitt i puppetråden, er det mer i din gate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg