Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg kjeder meg. What to do? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Du er så hjelpsom. Nå starta 5-mila i alle fall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvilken nettleser skal jeg laste ned, er det noe annet enn firefox og chrome som er bra? Jeg har brukt Opera siden 90-tallet. Vil påstå at det er en svært god nettleser med gode muligheter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvilken nettleser skal jeg laste ned, er det noe annet enn firefox og chrome som er bra? Firefox er bra, alt annet er cancer. --- That being said har firefox et par STORE problemer. Skal du ha en minimal er det konqueror, rekonq eller midori som gjelder. Sistnevnte for max nimbleness, de to første har en del features (og er Qt). Lynx er knall om du er mann. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hva er egentlig forskjellen mellom de ulike nettleserne, bortsett fra designet? Personlig har jeg brukt internet explorer så lenge jeg kan huske og er tilfreds med det, selv om jeg vet at mange andre mener at det er dårlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Features, motoren som rendrer, standard-compliancy, lisens, minne- og CPU-bruk etc. IE har alltid vært ganske dårlig. Endret 3. mars 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 My god, jeg sitter her aleine på rommet og ler meg skakk. Oppdaget akkurat at det finnes en Bipolar Owl-meme. Jeg har aldri kjent meg så mye igjen i en meme før. Selv ikke da FBF var på topp. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Så, har du tenkt å poste den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Den? Det er 118 sider bilder. Har kommet meg til side 16 nå. http://memegenerator.net/Bipolar-Owl/images/new/alltime/page/16 Det er mulig det ikke er like morsomt for folk som enten ikke er bipolare eller har bipolare i nær krets. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) man trenger ikke være bipolar for å kjenne seg igjen i et par av de der Endret 3. mars 2013 av Bork Laser 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kan ikke noen legge meg til som venn på last.fm? Jeg har bare en venn Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 la deg til kul smak! Your musical compatibility with AdrianForsberg is SUPER Music you have in common includes Death Grips, Max Richter, Alt-J, Tim Hecker and Neutral Milk Hotel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 man trenger ikke være bipolar for å kjenne seg igjen i et par av de der Men det hjelper definitivt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har alltid hatt lyst til å være bipolar. Jeg har bare et humør. En tilstand. Helt normal. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kan ikke noen legge meg til som venn på last.fm? Jeg har bare en venn Adda deg. Your musical compatibility with AdrianForsberg is SUPER Music you have in common includes Imagine Dragons, Emancipator, Radical Face, The Heavy and Mark Knopfler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg