Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å la den ligge i 10 minutter. Ja, det blir jævlig kaldt men de hudormene fortjener det!

Hvis den ikke er borte pirker du bort i den med pinsett, da pleier det.. ja, du skjønner greia. Hater hudormer :p

Pass deg for tannkrem i øra. Har gjort det selv, og det ble noe jævlig med kliss

10 minutter!!! Haha nei, det takler jeg ikke. Klarte så vidt 30 sekunder uten at det begynte å verke nå jævlig.

Sykt vanskelig å komme til med pinsett, prøvd å knipe sammen med pinsettet med den mellom men funker faen ikke. :(

Tannkrem er den eneste utveien.. faen så stygt i øret. Føler alle ser den, flaut.

Bork Laser: stemmer.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Åffkårs, det er jo yndlingsspillet! Hvem har ikke prøvd det? :D

Jeg. Har heller ikke prøvd de andre brettspillene dere nevner. Alltid hatt lyst til det, men jeg kjenner ikke noen som har det, og mamma og pappa vil ikke ha andre spill enn Jernteppe, og det Monopol-spillet mamma spilte i oppveksten (hvor halvparten mangler vel og merke). Personlig tar jeg meg ikke råd til å kjøpe brettspill. De fleste er jo dyrere enn PC- og TV-spill.

Lenke til kommentar

Lykke til, Lami! Hadde du bodd i nærheten kunne du fått noen strips av meg som sier at de skal dra ut hudormene. Det gjør de i hvert fall med mine.

Takk du! Hehe.

Noen som så på Eurojackpot idag? Hva var alternativene på SMS konkurransen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...