Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Feil bruker. Så, du synes jeg er et monster? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Så, du synes jeg er et monster? JEG er et monster. Jeg er hinsides din diagnose. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 jnfksfedkf http://www.brettspil...tikker/?gid=841 Ååå artig! Hørtes veldig Hedvig ut! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 har du prøvd Alias? litt artig det og Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Noen tips til å få ut hudormer i øret? På siden av inngangen der, så inno helvete irriterende! Får den faen ikke ut, dritt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Så, du synes jeg er et monster? Vet ikke. Aldri møtt deg. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Noen tips til å få ut hudormer i øret? På siden av inngangen der, så inno helvete irriterende! Får den faen ikke ut, dritt! Det her høres helt merkelig ut, men ta en klut med isbiter og legg over. Det pleier jeg å gjøre. Da pleier de å gå vekk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Tannkrem har jeg hørt skal fungere men har ingen kilder på det så skyt meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Slukk lysene i alle rommene du er i. Voila! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 har du prøvd Alias? litt artig det og Åffkårs, det er jo yndlingsspillet! Hvem har ikke prøvd det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Vet ikke. Aldri møtt deg. Kjedelig svar. Alias er awesome! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det her høres helt merkelig ut, men ta en klut med isbiter og legg over. Det pleier jeg å gjøre. Da pleier de å gå vekk Takk for tipset! Hvor lenge skal den ligge da? Blir veldig kaldt etter noen sekunder i øret... Skal den ligge og så er den borte eller må jeg gjøre noe mer? Tannkrem har jeg hørt skal fungere men har ingen kilder på det så skyt meg. Jepp, får nesten prøve det. Håper det ikke renner lengre inn i øret om natten da.. Det er sikkert ikke bra! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Kjedelig svar. Ok da. Ja. Dyreskjender. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Takk for tipset! Hvor lenge skal den ligge da? Blir veldig kaldt etter noen sekunder i øret... Skal den ligge og så er den borte eller må jeg gjøre noe mer? Jepp, får nesten prøve det. Håper det ikke renner lengre inn i øret om natten da.. Det er sikkert ikke bra! Jeg pleier å la den ligge i 10 minutter. Ja, det blir jævlig kaldt men de hudormene fortjener det! Hvis den ikke er borte pirker du bort i den med pinsett, da pleier det.. ja, du skjønner greia. Hater hudormer Pass deg for tannkrem i øra. Har gjort det selv, og det ble noe jævlig med kliss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg