Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du ha for å gjøre det til 720 timer på vedkommende? :tease:

Enten tastefeil eller at vedkommende ba om det. :shrug:

edit: De reaksjonene vi i utgangspunktet skal benytte oss av ved regelbrudd er tilsnakk, advarsel, tre dagers utestengelse, syv dagers utestengelse eller utestengelse på ubestemt tid. Ved fylleposting eller lignende kan vi også benytte oss av 24 timer, men det er mest for å beskytte brukeren fra seg selv. Frivillig utestengelse kan være på akkurat så lang tid man ønsker.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Oi, moderatorgodkjenning på samtlige innlegg? Har dere noen sinne brukt det?

Jeg tviler. Jeg har hvertfall aldri brukt funksjonen for moderatorgodkjenning i det hele tatt. Tror det skal noen ekstraordinære ting for at det skulle være aktuelt.

Edit: Nå la jeg merke til den stygge orddelingsfeilen der. :s

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

elsker både filmen og musikken. Har ikke sett serie versjonen enda, men har sett den nest lengste

Først så jeg den vanlige versjonen. Seinere så jeg directors cut-versjonen og skjønte ikke hvordan de kunne ha kuttet ut noe som helst der. Så så jeg miniserieversjonen. Og fremdeles skjønner jeg ikke hva som burde vært kuttet der.

Vel... Jeg skjønner at kinopublikum ikke gidder å sitte i fem timer da. Det er den eneste grunnen.

Lenke til kommentar

Neei? Hva går det ut på?

Alle får delt ut en blokk og et kort. På kortet står det et ord man skal tegne. Så sender man blokken til personen til venstre. Den personen skal da skrive det ordet man tror det er som er tegnet. Så sender den personen det til venstre igjen og neste person skal tegne det ordet. Så sender man det videre til det har gått runda rundt. Fungerer best med minst 6 personer. Da jeg spillte det var vi 10.

Blir på en måte en blanding mellom Pictionary og hviskeleken. Et eksempel på hvor morsomt det er er da "hekkeløp" ble til "regnbuerullator" og faktisk holdt seg på "regnbuerullator" i fire ledd.

http://www.brettspillguiden.no/kritikker/?gid=841

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...