Freidig Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ja, folk klikker her også om man trener uten joggesko. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Utetrening er mye bedre enn å trene inne på et treningsrom/studio. Mer behagelig med treningssko, enn uten. Med mindre man trener ute på gressmarka. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Det er sunnere å trene uten joggesko. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ble barbeintskoa gitt. Skal ikke være lett... Og folk greier heller ikke å møte opp til riktig tid i detta landet. Men, det får være en annen sak. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Tar somregel av meg skoa når jeg skal ta markløft/styrkehevninger/snatch tar somregel både av sko og hettegenser når jeg skal trene med kun kv i dips Glad det ikke finnes pt'er/vakter/ansatte der jeg trener nå men hadde jeg trent på ett vanlig kommersielt gym og blitt bedt om å ta på sko mens jeg dro markløft/olympiske løft hadde jeg nok hostet opp ett par salver for så og aldri komme tilbake. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Holdt på med knebøy da jeg ble stoppet. Heldigvis har jeg vibrams med tynne såler, eller så hadde jeg vært fristet til å ikke komme tilbake. Men, da hadde jeg ikke fått trent noe sted tror jeg. Folk er generelt blåste her nede. Spurte i disken der de selger drikke og litt diverse ting i treningsstudioet om de hadde proteinbar. De visste de ikke hva var en gang Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Holdt på med knebøy da jeg ble stoppet. Heldigvis har jeg vibrams med tynne såler, eller så hadde jeg vært fristet til å ikke komme tilbake. Men, da hadde jeg ikke fått trent noe sted tror jeg. Folk er generelt blåste her nede. Spurte i disken der de selger drikke og litt diverse ting i treningsstudioet om de hadde proteinbar. De visste de ikke hva var en gang Vibrams fungerer ypperlig til knebøy og slikt. Men jeg kan sikkert fikse deg flere øvelser du kan trene som ikke trenger vekter eller noe slikt. Du blir kanskje ikke supermannmuskuløs, men du blir godt trent. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du blir kanskje ikke supermannmuskuløs, men du blir godt trent. Kan bli like trent som deg kansje? Neida, få en bøs overkropp med kun kv øvelser i ett lekestativ eller lignende men skal man trene beina skikkelig (nesten 50% av musklene på kroppen) må man nok ha litt ekstra vekter. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Vibrams fungerer ypperlig til knebøy og slikt. Men jeg kan sikkert fikse deg flere øvelser du kan trene som ikke trenger vekter eller noe slikt. Du blir kanskje ikke supermannmuskuløs, men du blir godt trent. Holdt på med knebøy, markløft og stående militærpress i 3 uker nå. Feels good man ! Tyngre vekter er veien å gå for meg tror jeg. Har hatt litt dårlige treningsfasiliteter siste tiden, så skal begynne for fullt nå ! Disse øvelsene med stengene er vanskelige å lære seg skikkelig. Men, jeg skal aldri bruke noen av disse tullete treningsmaskinene fra nå av. Det er helt sikkert ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Treningsmaskiner er bare tull. Gjør ikke en skikkelig jobb. Har selv en privattrener hver onsdag. Ganske mange øvelser der som er kjempegode å ta, uten noen form for vekter eller maskiner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Vibrams fungerer ypperlig til knebøy og slikt. Men jeg kan sikkert fikse deg flere øvelser du kan trene som ikke trenger vekter eller noe slikt. Du blir kanskje ikke supermannmuskuløs, men du blir godt trent. Do tell Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Treningsmaskiner er bare tull. Gjør ikke en skikkelig jobb. Har selv en privattrener hver onsdag. Ganske mange øvelser der som er kjempegode å ta, uten noen form for vekter eller maskiner. You don't even lift? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Do tell You don't even lift? Sirkeltrening, bitches. Pushups, knebøy med hopp, utfall med hopp, mountain climbers, burpees, og mange flere øvelser. Er bare å sette opp en tidsramme på hvor lenge, pluss pauser, og så gjennomføre det. Enda bedre om det står noen og passer på at det er gjort riktig. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Kompis som snakker til meg hele tiden i forelesning og viser meg bilder han lager på pcen og sånt -_- Edit: Jeg skulle skrive i ting som irriterer deg så grenseløst. Endret 26. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Men du feilet. Hadde nesten blitt fornærmet om det ikke var for at du har 22k innlegg på forumet. Endret 26. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 hva het den festivalen med black debbath? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hadde nesten blitt fornærmet om det ikke var for at du har 22k innlegg på forumet. 24 mener du. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Sirkeltrening, bitches. Pushups, knebøy med hopp, utfall med hopp, mountain climbers, burpees, og mange flere øvelser. Er bare å sette opp en tidsramme på hvor lenge, pluss pauser, og så gjennomføre det. Enda bedre om det står noen og passer på at det er gjort riktig. Hvorfor betale i massevis for PT og medlemskap på et senter når du bare tar øvelser du kan gjøre hjemme? Ingen av de øvelsene der er så teknisk krevende at det er nødvendig å betale noen for å passe på at du gjør de riktig. Endret 26. februar 2013 av Coa 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg