Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tmb og coyotemannen var stavkirkenyter og stavkirkehater etter slik jeg forstod det. kan huske at du lagde en bruker som het statskirkenyter, stemmer det eller?

Faen er det du prater om?

Vil anbefale deg å roe ned intaket ditt av de der psykoaktive stoffene du driver å misbruker for tiden.

Lenke til kommentar

Sunt for sjelen, sunt for hjertet og sunt for sinnet. Du bare vet det ikke ennå.

Jeg nekter å tro deg. Hoarding er hva som er sunt for sjel, hjerte og sinn, ikke all denne kastinga!

Hovedsakelig påvirker det drømmene mine, drømmer at jeg er mor og at alle babyene mine blir stjålet / tatt fra meg. Det er helt forjævlig.

Lenke til kommentar

hoarding er et mentalproblem. Finn ut hva som feiler deg, så slipper du å hoarde så mye.

Det er ikke jeg som hoarder her, din tusseladd. Det er farfar og han har vært død i 7 år, jeg vil bare ikke se tingene hans gå på dynga.

Det skjærer meg i hjertet. Ikke det at jeg ikke semi-hoarder selv, men jeg klarer å kaste ting jeg ser jeg ikke har bruk for eller ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Klikker. Ble kasta ut av treningsstudioet på prøvetimen min i dag ! Fuck!! Jeg holdte på å sprenge !

Kun fordi jeg trente barbeint. Jeg måtte gå hjem og hente de våte skoa mine.

Ble stoppa midt i oppvarmingssettet av en fyr som tydeligvis hadde blitt tipsa om den forferdeligheten som foregikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...