Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har gjort noe gøy i dag? Jeg har kjørt traktor hele dagen (sikkert få som bryr seg). traktor faktisk.. brøyting elns? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nja, om det er en glede kan vel diskuteres. Savner flere av de gamle retardsa fra SO-tidene Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Traktor, pff jeg tar lang kjøring på moped imorra:P Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Traktor, pff jeg tar lang kjøring på moped imorra:P er ikke du litt for liten for å kjøre moped? (tenker på avatar) Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har gjort noe gøy i dag? Jeg har kjørt traktor hele dagen (sikkert få som bryr seg). traktor faktisk.. brøyting elns? Kjørt søppel. Fy svarte så behagelig traktor! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 ha ha .... ha Disser du verdens minste bodybuilder? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nja, om det er en glede kan vel diskuteres. Savner flere av de gamle retardsa fra SO-tidene Du har meg da. Og en sakkosekk ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nja, om det er en glede kan vel diskuteres. Savner flere av de gamle retardsa fra SO-tidene Second that. DemoniZer. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier: My name is Nasse Nøff. - SmarterChild - contributing to charity sier: Would you like me to call you Nasse? Sebastian sier: Jess. - SmarterChild - contributing to charity sier: You said your name was Bob but now I'll call you Bob. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har gjort noe gøy i dag? Jeg har kjørt traktor hele dagen (sikkert få som bryr seg). traktor faktisk.. brøyting elns? Kjørt søppel. Fy svarte så behagelig traktor! Kjører du søppel? på en traktor? haha! ha ha .... ha Disser du verdens minste bodybuilder? nja.. kanskje det... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I r here tu! *hylle* EIVIND! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier: What is 666 + 666? - SmarterChild - contributing to charity sier: 1,332 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier:What is 666 + 666? - SmarterChild - contributing to charity sier: 1,332 Du har virkelig lite å gjøre. 8) Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kjører du søppel? på en traktor? haha! Ja man trenger ikke lastebil for å kjøre gamle planker, sagespon, plast, you name it 4-500 meter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 *hylle*EIVIND! *prompe i munnen til* KAROLINE! >:B Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 *prompe i munnen til*KAROLINE! >:B Du er så søt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nommin, der kom jo flere av de gode gamle ekle SO-tøsene krypende ut Hei Eivind og KC Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier: Suck my dick. - SmarterChild - contributing to charity sier: I'm afraid I don't have an answer for that. Sebastian sier: Why not? - SmarterChild - contributing to charity sier: I think you know why not. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Han pedo'n blokka meg. Sukk...moro så lenge det varte da. I d a & L u n d e h u n d says: Visste du at ett gram arsenikk er nok til å drepe fem mennesker? (sensur) says: nei I d a & L u n d e h u n d says: symptomene er magesmerter, driare, oppkast og svettetokter. Etter få timer blir huden blå av mangel på oksygen I d a & L u n d e h u n d says: Veldig lett å skjule i mat og det tar bare 12-18 timer (sensur) says: Er du død da I d a & L u n d e h u n d says: Ikke jeg, men offeret (sensur) says: sefføgli' O.O I d a & L u n d e h u n d says: Så..hvilken etasje i den blokka bor du i? (sensur) says: 1. (sensur) says: Hvordan det I d a & L u n d e h u n d says: Ser koselig ut I d a & L u n d e h u n d says: Ganske stor plen og greier Jeg har også fritids. Endret 17. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg