Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at vergeordningen er slik at man må være 23 år for å ta med noen under 18 år så, det kan jeg bare glemme :p

Men har du vært på mange konserter? Hvis det er 18+, skjekker de leg ved inngangen eller der de selger øl?

Har jobbet hos Bergen Live. Legitimasjon sjekkes ved inngangen til Koengen, mindre sjanse for å bli sjekket på mindre venues. Sammen med billett må du vise leg. Og ja, vergeordning er noen over 23 for å ta noen under 18, det er universelt.
Lenke til kommentar

Absolutt null påvirkning?, så ikke engang 2-3 øl? eller er det hovedsaklig synlig påvirkning?

Ingen. Du får ikke drikke som verge, og du har et eget vergebånd som du må bruke for at de i ølkiosken skal vite det og. Blir dere tatt med sånt kan dere begge vises ut og du kan bøtelegges.
Lenke til kommentar

Har jobbet hos Bergen Live. Legitimasjon sjekkes ved inngangen til Koengen, mindre sjanse for å bli sjekket på mindre venues. Sammen med billett må du vise leg. Og ja, vergeordning er noen over 23 for å ta noen under 18, det er universelt.

Skjekkes legg alltid? Så det er absolutt ingen sjangs å prøve å komme inn der når man er 18 om noen mnder?

Lenke til kommentar

Skjekkes legg alltid? Så det er absolutt ingen sjangs å prøve å komme inn der når man er 18 om noen mnder?

En gang, back in the old days i blodbyen da jeg var nettopp fyllt seksten fikk jeg ei til å ha på noe sminkegreier i trynet mitt sånn at skjeggveksten skulle synes bedre for å prøve å lure meg inn på tiesto på garage.

Funket fjell, husker ikke så mye fra den kvelden bortsett fra at jeg voknet opp i en dam av mitt (forhåpentligvis) eget oppkast på badet til den daværende fruen til en kamerat. (og ja fikk aldri sette min fot i leiligheten hennes igjen heller)

Edit: husker fortsatt lukta og konsistensen på det halv-størkna oppkastet, kjipeste var at jeg så meg nøtt til å kaste den feiteste t-skjorten min.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

"Du får ikke lov å ha med den inn" "Du får ikke lov til å ha med den ut" "Hvordan i helvette kom du deg inn, jeg har stått her i den eneste inngangen hele tiden" etc. @getalife liksom.

Edit:

hva synes dere om dette

høres ut som meg i bilen når den dukker opp på radioen :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...