Gjest Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, diskusjon er så mye bedre. Tror de fleste her vet at Sør-Afrika er et land, da. Så litt bedre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 You'll manage. Nå skal jeg feire middag med Remera. Bufcoffee, bufcoffee, bufcoffee! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Cobbler, du prøver for hardt. Morsomste er at han lager skrivefeil med vilje, og presenterer det grammatiske språket med vilje. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Fra lokalavisa: Forbud mot kattehold– Det var ikke ryddet opp siden forrige gang vi var der. Stua var dekt med lag på lag med aviser med etterlatenskaper fra katter, sier seniorinspektør Leif Nicolaysen i Mattilsynet. 57-åringen har fått forbud mot å ha katter, både i vedtak fra Mattilsynet og i dom fra Nedre Telemark tingrett. – Drept urkatten 57-åringen mener dyrevernsmyndighetene stopper en viktig forsking, og har drept urkatten. «Kattemannen» mener han klarte å avle seg tilbake til urkatten, gjennom gener fra villkatter som hadde overlevd i Telemarks skoger. Da Mattilsynet slo til avlivet de flere individer av renrasede urkatter, hevder 57-åringen. Han kaller urkatten «snøkatter», fordi de lager huler og bol i snøen. «Kattemannen» mener det er katter som opprinnelig fulgte etter jegere under istiden og knyttet seg til mennesket. Ikke flere katter 57-åringen skal angivelig ha avlet seg tilbake til den grå urkatten gjennom avl på to skipskattunger. – Jeg mener det er en av de største oppdagelsene i kattevitenskapen, sier han. Nå hevder han at han ikke lenger har katter, men konsentrerer seg om å publisere sitt materiale om «snøkatten». Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 det gjør meg glad om det blir snusforbud på skoler! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 1: Det er ikke sikekrt det blir det. 2: Det er umulig å håndheve 3: Det vil ikke bli respektert. 4: ????? 5: PROFIT Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 6: jeg hater de rasshølene som slenger snusdrittet sitt overalt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Så snart apekattene som snuser slutter å spytte det utover vegger, tak og gulv eller klistre fast klysene allehånde stader, så opphører problemet å eksistere og vi kan avvikle ein lov som i utgangspunktet burde vere overflødig. Tada, your move. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Som person som jobbet med renhold på en ikt-avdeling: Røykere for the win, snusere bør dø. IKKE KLISTRE DET UNDER PULTEN DIN, GROWN-ASS PERSON. Edit: Eller i en fin liten haug på pulten ved siden av skjermen. Det var dønn seriøst søppelspann under HVER pult, og allikevel så samlet de dagens snus i hauger på pulter eller oppå eller inni servietter eller under pulten eller eller eller. Edit2: Røykerne, derimot, røykte på det eneste området de hadde lov til og stumpet røyken sin i askebegeret, og hvis noen mot formodning ikke gjorde det, så fikk de det glatte lag av de ANDRE røykerne. Endret 21. februar 2013 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jippi! Nå stumblet jeg over en side som lover meg hotte milfs som liker orgier og deepthroat nær meg. Pluss jeg kunne laste ned "subliminal mp3s" som gir meg større pikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Som person som jobbet med renhold på en ikt-avdeling: Røykere for the win, snusere bør dø. IKKE KLISTRE DET UNDER PULTEN DIN, GROWN-ASS PERSON. Edit: Eller i en fin liten haug på pulten ved siden av skjermen. Det var dønn seriøst søppelspann under HVER pult, og allikevel så samlet de dagens snus i hauger på pulter eller oppå eller inni servietter eller under pulten eller eller eller. Edit2: Røykerne, derimot, røykte på det eneste området de hadde lov til og stumpet røyken sin i askebegeret, og hvis noen mot formodning ikke gjorde det, så fikk de det glatte lag av de ANDRE røykerne. Urinaler. Snusposer inndynket i gammelt piss. Gode greier. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Skjønner ikke hvorfor det er så mange som ikke putter snusposene oppi det lille rommet på toppen av snusboksene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Skjønner ikke hvorfor det er så mange som ikke putter snusposene oppi det lille rommet på toppen av snusboksene Fordi man tross alt bare får plass til 7-8 snus der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Fordi man tross alt bare får plass til 7-8 snus der. Hvor mye snus bruker man mellom hver gang man ser et bosspann? De er jo overalt i disse dager. Jeg pleide å tømme rommet hver gang jeg så et når jeg snuste. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, mangel på plass er ikke et problem i det hele tatt. 7-8 poser er masse Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, diskusjon er så mye bedre. Vi har deg her da. Det drar jo opp nivået. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, mangel på plass er ikke et problem i det hele tatt. 7-8 poser er masse Det var i grunn poenget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg