Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ikkje snakk om påskeegg! Eg kjennar beina mine vil ut, og til butikken, og spyttet kjem som ein tsunami!

Det som verre er, er at eg ikkje får noko hjelp i tråden min om Pidgin, som eg ikkje får lov til å lenkje til, men det berre er å gå inn på profilen min og finne han ...

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De er så herlig gode. Selv om jeg bare klarer 2 egg før jeg blir kvalm. ^^
To pakker må da alle klare. :p Men disse skal jeg ha noen dager. Utrolig flaks, ica meny og kiwi var tomme.

Ikkje snakk om påskeegg! Eg kjennar beina mine vil ut, og til butikken, og spyttet kjem som ein tsunami!

Det som verre er, er at eg ikkje får noko hjelp i tråden min om Pidgin, som eg ikkje får lov til å lenkje til, men det berre er å gå inn på profilen min og finne han ...

Det er lov å linke til tråder man trenger hjelp til, man kan bare ikke reklamere for dem. ^^
Lenke til kommentar
NgZ, det funka ikkje likevel. :(

Burger, eg har lagt til mange andre agents. De er heftige. Og ja, eg trur SmarterChild er bi.

Amatør. Da skulle gjort slik:

Si meg, er det ingen på diskusjon.no som kan noe om Pidgin? Skjønner ikke at en slik tråd kan ligge så lenge ubesvart. :errm: Man pleier jo å få hjelp ganske fort her.

red: Evt. bare sagt "jeg sliter med pidgin, så jeg hadde virkelig trengt freia-egg.", ventet til noen spurte "hva er galt?" Og så sagt "Får det ikke til å funke. Har laget en tråd om det da.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...