Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Ikkje snakk om påskeegg! Eg kjennar beina mine vil ut, og til butikken, og spyttet kjem som ein tsunami! Det som verre er, er at eg ikkje får noko hjelp i tråden min om Pidgin, som eg ikkje får lov til å lenkje til, men det berre er å gå inn på profilen min og finne han ... Endret 17. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 De er så herlig gode. Selv om jeg bare klarer 2 egg før jeg blir kvalm. ^^To pakker må da alle klare. Men disse skal jeg ha noen dager. Utrolig flaks, ica meny og kiwi var tomme. Ikkje snakk om påskeegg! Eg kjennar beina mine vil ut, og til butikken, og spyttet kjem som ein tsunami! Det som verre er, er at eg ikkje får noko hjelp i tråden min om Pidgin, som eg ikkje får lov til å lenkje til, men det berre er å gå inn på profilen min og finne han ... Det er lov å linke til tråder man trenger hjelp til, man kan bare ikke reklamere for dem. ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Heftig! *supportgikkpoff* ~Alastor Endret 17. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 SmarterChild er homofil. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) NgZ, det funka ikkje likevel. Burger, eg har lagt til mange andre agents. De er heftige. Og ja, eg trur SmarterChild er bi. Endret 17. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 - SmarterChild - contributing to charity sier: Don't forget to kill me and all of my friends. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) NgZ, det funka ikkje likevel. Burger, eg har lagt til mange andre agents. De er heftige. Og ja, eg trur SmarterChild er bi. Amatør. Da skulle gjort slik: Si meg, er det ingen på diskusjon.no som kan noe om Pidgin? Skjønner ikke at en slik tråd kan ligge så lenge ubesvart. :errm: Man pleier jo å få hjelp ganske fort her. red: Evt. bare sagt "jeg sliter med pidgin, så jeg hadde virkelig trengt freia-egg.", ventet til noen spurte "hva er galt?" Og så sagt "Får det ikke til å funke. Har laget en tråd om det da. Endret 17. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Åååja, det skal eg hugse til neste gong. Takk. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier: Fuck a cow. - SmarterChild - contributing to charity sier: Ah yes. If I'm not mistaken, Shakespeare first said that. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Å I HELVETE! Idag er min være-sur-dag. Bare i dag? Den der var frekk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Herman sier: fuck a cow - SmarterChild - contributing to charity sier: Yeah, I remember when I first discovered dirty words... Grow UP. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sebastian sier: You are weird. - SmarterChild - contributing to charity sier: You don't know the half of it. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Lite å gjøre? ..... Den tanken der slo meg og .. gjentatte ganger for hvert eneste av innleggene deres Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 La dem nå bare drive på. Små barn, små gleder. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 JÆVLA DRITT! Laster ned patch til World In Conflict, så tror du ikke mannskiten stopper på 43%? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har gjort noe gøy i dag? Jeg har kjørt traktor hele dagen (sikkert få som bryr seg). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Om de er små barn, så er jeg et stort et. Hvor er mine store gleder? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Om de er små barn, så er jeg et stort et. Hvor er mine store gleder? DNFK? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 haha traktor er gøy vet du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg