Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja jeg hører på dinosaur jr. ja kom an, bare pluss opp innlegget mitt lord britishface

sees på konserten i morgen kompis

Jeg må tizze

HVORFOR I HELVETE SKRIVER DU DET HER PÅ DISKUSJON!???må være noe alvorlig som feiler deg. noen folk burde legges inn. blant annet deg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir like oppgitt hver gang jeg leser VG. Hvorfor i huleste kan man ikke lese artikkel-kommentarer på kveldene?

'' Våre dyktige moderatorer

har vurdert 714 kommentarer i dag.

Nå tar de seg en velfortjent natts søvn

, og åpner kommentarfeltet igjen kl. 07.00.

Velkommen tilbake da! ''

Greit nok at vi ikke kan poste kommentarer, men hvorfor i huleste får vi ikke lest kommentarer? Som om diskusjon.no skulle låst alle trådene på hele nettsiden og åpnet dem 07.00 om morgenen fordi moderatorene sover. Det gir jo ikke noen mening. Å, blir så forbanna. Sånn, ferdig med min rant.

Lenke til kommentar

Jeg blir like oppgitt hver gang jeg leser VG. Hvorfor i huleste kan man ikke lese artikkel-kommentarer på kveldene?

'' Våre dyktige moderatorer

har vurdert 714 kommentarer i dag.

Nå tar de seg en velfortjent natts søvn

, og åpner kommentarfeltet igjen kl. 07.00.

Velkommen tilbake da! ''

Greit nok at vi ikke kan poste kommentarer, men hvorfor i huleste får vi ikke lest kommentarer? Som om diskusjon.no skulle låst alle trådene på hele nettsiden og åpnet dem 07.00 om morgenen fordi moderatorene sover. Det gir jo ikke noen mening. Å, blir så forbanna. Sånn, ferdig med min rant.

Slapp av. det er bare masse AP-representanter som snakker dritt om FRP fordi de er rasister. Altså en helt vanlig og uinteressant kommentar del på VG.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp av. det er bare masse AP-representanter som snakker dritt om FRP fordi de er rasister. Altså en helt vanlig og uinteressant kommentar del på VG.

Og FrP-velgere som understreker at de ikke er rasister, men rasebevisst.

Før Høyre-snobben bryter inn med masse prat om økonomi som ingen egentlig bryr seg om å kommentere fordi de ikke skjønner det, før SP-folka roper "Dræp den førrbanna ulven!".

Så kommer SV og Venstre inn og vil ha fred på jord og legalisere khat.

Vanlig hverdag på VG.no

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og FrP-velgere som understreker at de ikke er rasister, men rasebevisst.

Før Høyre-snobben bryter inn med masse prat om økonomi som ingen egentlig bryr seg om å kommentere fordi de ikke skjønner det, før SP-folka roper "Dræp den førrbanna ulven!".

Så kommer SV og Venstre inn og vil ha fred på jord og legalisere khat.

Vanlig hverdag på VG.no

Det ekke kødd engang..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...