L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg må tizze Tizz i buzkene. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tizz i buzkene. Ja, det er en lur ide. Du er helt utrolig smart. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 ja jeg hører på dinosaur jr. ja kom an, bare pluss opp innlegget mitt lord britishface sees på konserten i morgen kompis Jeg må tizze HVORFOR I HELVETE SKRIVER DU DET HER PÅ DISKUSJON!???må være noe alvorlig som feiler deg. noen folk burde legges inn. blant annet deg 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 sees på konserten i morgen kompis HVORFOR I HELVETE SKRIVER DU DET HER PÅ DISKUSJON!???må være noe alvorlig som feiler deg. noen folk burde legges inn. blant annet deg takk, skal vi bli kjærester Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg skal til NM i Drammen, jeg. Sykt swag. Litt mindre swag er at jeg har åpning i morgen og må opp om fem og en halv time og jeg er ikke hjemme enda. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 I dag har jeg tegnet en skog. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ja, det er en lur ide. Du er helt utrolig smart. Jeg vet. NASA prøvde å rekruttere meg, men jeg synes ikke det var utfordrende nok. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg blir like oppgitt hver gang jeg leser VG. Hvorfor i huleste kan man ikke lese artikkel-kommentarer på kveldene? '' Våre dyktige moderatorer har vurdert 714 kommentarer i dag. Nå tar de seg en velfortjent natts søvn , og åpner kommentarfeltet igjen kl. 07.00. Velkommen tilbake da! '' Greit nok at vi ikke kan poste kommentarer, men hvorfor i huleste får vi ikke lest kommentarer? Som om diskusjon.no skulle låst alle trådene på hele nettsiden og åpnet dem 07.00 om morgenen fordi moderatorene sover. Det gir jo ikke noen mening. Å, blir så forbanna. Sånn, ferdig med min rant. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva er nummeret hennes? Hvis du i det hele tatt nærmer deg så kastrerer jeg deg med en sløv hagesaks. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Hvis du i det hele tatt nærmer deg så kastrerer jeg deg med en sløv hagesaks. Du er ikke den første som har prøvd på det. Bundy: 56 The rest: 0 Endret 20. februar 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg blir like oppgitt hver gang jeg leser VG. Hvorfor i huleste kan man ikke lese artikkel-kommentarer på kveldene? '' Våre dyktige moderatorer har vurdert 714 kommentarer i dag. Nå tar de seg en velfortjent natts søvn , og åpner kommentarfeltet igjen kl. 07.00. Velkommen tilbake da! '' Greit nok at vi ikke kan poste kommentarer, men hvorfor i huleste får vi ikke lest kommentarer? Som om diskusjon.no skulle låst alle trådene på hele nettsiden og åpnet dem 07.00 om morgenen fordi moderatorene sover. Det gir jo ikke noen mening. Å, blir så forbanna. Sånn, ferdig med min rant. Slapp av. det er bare masse AP-representanter som snakker dritt om FRP fordi de er rasister. Altså en helt vanlig og uinteressant kommentar del på VG. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg må tizze kan du spille sitar foreal? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Slapp av. det er bare masse AP-representanter som snakker dritt om FRP fordi de er rasister. Altså en helt vanlig og uinteressant kommentar del på VG. Og FrP-velgere som understreker at de ikke er rasister, men rasebevisst. Før Høyre-snobben bryter inn med masse prat om økonomi som ingen egentlig bryr seg om å kommentere fordi de ikke skjønner det, før SP-folka roper "Dræp den førrbanna ulven!". Så kommer SV og Venstre inn og vil ha fred på jord og legalisere khat. Vanlig hverdag på VG.no 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Og FrP-velgere som understreker at de ikke er rasister, men rasebevisst. Før Høyre-snobben bryter inn med masse prat om økonomi som ingen egentlig bryr seg om å kommentere fordi de ikke skjønner det, før SP-folka roper "Dræp den førrbanna ulven!". Så kommer SV og Venstre inn og vil ha fred på jord og legalisere khat. Vanlig hverdag på VG.no Det ekke kødd engang.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Tror det er på tide og legge seg jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja, fuck AP Enig! Stem DLF! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 skulle gjerne ha vært der men bor noe inni helvetes langt unna oslo DESUTEN ER JEG IKE 18 ELER 21 ELER #WHATEVER SWAG sjekk om de har vergeordning yo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg