Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler jeg har dritmye å gjøre før konkurransen i kveld. Og har så mye nerver at det kjennes ut som om jeg skal dø. Må ordne neglene mine, hive på meg håndkrem og sminke meg, gjøre noe med håret, finne en strømpebukse uten hull, prøve å få spist middag og og og og.

Lenke til kommentar

Kan noen komme å lage mat til meg?

Hadde ikke du bodd på et slikt idiotisk lite dritsted nede på Østlandet kunne du fått kyllingfilet med alt for mye chili på nå!

Føler jeg har dritmye å gjøre før konkurransen i kveld. Og har så mye nerver at det kjennes ut som om jeg skal dø. Må ordne neglene mine, hive på meg håndkrem og sminke meg, gjøre noe med håret, finne en strømpebukse uten hull, prøve å få spist middag og og og og.

Går så bra så. Du kan jo dette!

Lenke til kommentar

You'll manage. Nå skal jeg feire middag med Remera. Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Omega-3, varmebehandling, bevegelse, massasje, kortison

Thanks, got just about what I need for that.

Jeg og kjæresten har lett siden jul. Problemet er at ingen legger ut annonser for leiligheter som skal leies ut fra sommeren..

Leiemarkedet i Trondheim er hardt. Når jeg og eks'en letet etter leilighet, dro vi på alt som var innenfor prisklasse og nærområde. Tror det tok to måneder før vi fikk oss leilighet, men den var heldigvis mye bedre enn det andre vi hadde sett på, lå bedre til og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...