Gjest Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Bedre med kvinner i tråden, enn sutrende elitister på forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Females come and goes.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 But they mostly come. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Om man skal skaffe seg hybel i trondheim fra høsten av, hvor tidlig burde man begynne å leite? Noen andre her på kafeen som skal studere i trondheim? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) . Endret 22. februar 2013 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Om man skal skaffe seg hybel i trondheim fra høsten av, hvor tidlig burde man begynne å leite? Noen andre her på kafeen som skal studere i trondheim? Nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Om man skal skaffe seg hybel i trondheim fra høsten av, hvor tidlig burde man begynne å leite? Noen andre her på kafeen som skal studere i trondheim? Kan aldri begynne for tidlig Gå på SIT sine sider og se på studentboliger, hvis du er interessert i det, du kan jo søke der allerede tror jeg. Jeg har fiksa sted å bo om sommern to ganger, men anbefaler ikke å finne noe så sent egentlig. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kan aldri begynne for tidlig Gå på SIT sine sider og se på studentboliger, hvis du er interessert i det, du kan jo søke der allerede tror jeg. Jeg har fiksa sted å bo om sommern to ganger, men anbefaler ikke å finne noe så sent egentlig. Kan ikke søke gjennom SIT da jeg skal gå forkurs på HiST førsteåret, og er ikke kvalifisert søker. Er fra før vant til å skaffe bolig nettopp på sommeren, men det er oppe i kalde nord hvor folk sprer rundt seg med hybler. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ååå, guuud. Han bak kassen på Kiwi hos meg, er så fin. Sender han med en liten lapp med femtilappen next time. Rart? Go for it. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kan ikke søke gjennom SIT da jeg skal gå forkurs på HiST førsteåret, og er ikke kvalifisert søker. Er fra før vant til å skaffe bolig nettopp på sommeren, men det er oppe i kalde nord hvor folk sprer rundt seg med hybler. Ja, og styr unna Torstein Tran. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 But they mostly come. HØ-HØ-HØ-HØ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kan ikke søke gjennom SIT da jeg skal gå forkurs på HiST førsteåret, og er ikke kvalifisert søker. Er fra før vant til å skaffe bolig nettopp på sommeren, men det er oppe i kalde nord hvor folk sprer rundt seg med hybler. Så kjipt. Men går nok bra uansett. Når tida nærmer seg så hold utkikk på hybel.no hver dag, og søk på absolutt alt som ser greit ut. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Alle kvinnfolk er latente seriemordere, PMS eller ei. Faen, må dumpe likene i kjelleren på sjøen. Finner det en smule ironisk at du nevner seriemordere med nicket ditt. Tenkte du på Ted Bundy? Utifra fra det jeg har skjønt er du visstnok også en storsjarmør, fordi om jeg stiller meg litt tvilende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kanskje vi skal rekrutette flere kyniske grinebitere og? Ikke la deg lure, Lycantrophe er som en marshmallow. Myk på innsiden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ikke la deg lure, Lycantrophe er som en marshmallow. Myk på innsiden. Svidd på utsiden? 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har tatt den tatoveringen, og det gjorde jo (nesten) ikke vondt! Nå håper jeg den gror relativt fort. Uansett, noen som har noen gode middagsforslag?? Ikke takeaway IGJEN... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Finner det en smule ironisk at du nevner seriemordere med nicket ditt. Tenkte du på Ted Bundy? Utifra fra det jeg har skjønt er du visstnok også en storsjarmør, fordi om jeg stiller meg litt tvilende. Har altid sett mer på han som en Al Bundy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 hvor tok du den? bifff! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Da blir det pizza igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg