Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man skal skaffe seg hybel i trondheim fra høsten av, hvor tidlig burde man begynne å leite?

Noen andre her på kafeen som skal studere i trondheim?

Kan aldri begynne for tidlig :) Gå på SIT sine sider og se på studentboliger, hvis du er interessert i det, du kan jo søke der allerede tror jeg.

Jeg har fiksa sted å bo om sommern to ganger, men anbefaler ikke å finne noe så sent egentlig.

Lenke til kommentar

Kan aldri begynne for tidlig :) Gå på SIT sine sider og se på studentboliger, hvis du er interessert i det, du kan jo søke der allerede tror jeg.

Jeg har fiksa sted å bo om sommern to ganger, men anbefaler ikke å finne noe så sent egentlig.

Kan ikke søke gjennom SIT da jeg skal gå forkurs på HiST førsteåret, og er ikke kvalifisert søker. :(

Er fra før vant til å skaffe bolig nettopp på sommeren, men det er oppe i kalde nord hvor folk sprer rundt seg med hybler.

Lenke til kommentar

Kan ikke søke gjennom SIT da jeg skal gå forkurs på HiST førsteåret, og er ikke kvalifisert søker. :(

Er fra før vant til å skaffe bolig nettopp på sommeren, men det er oppe i kalde nord hvor folk sprer rundt seg med hybler.

Så kjipt. Men går nok bra uansett. Når tida nærmer seg så hold utkikk på hybel.no hver dag, og søk på absolutt alt som ser greit ut.

Lenke til kommentar

Alle kvinnfolk er latente seriemordere, PMS eller ei.

Faen, må dumpe likene i kjelleren på sjøen.

Finner det en smule ironisk at du nevner seriemordere med nicket ditt. Tenkte du på Ted Bundy? Utifra fra det jeg har skjønt er du visstnok også en storsjarmør, fordi om jeg stiller meg litt tvilende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...