Lord Britishface Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Får du dritt fordi du vil tatovere deg? Når ble kafeen så jævla kjerringer? Hva er problemet? Jeg liker at du forsvarer ei som drar frem likestilling som en av motivasjonene hennes med en misogyn replikk. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 McH slenger jo mye dritt her, burde vel ikke ta alt han skriver for seriøst? Selvsagt ikke. Det er hipt å være ironisk også. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg liker at du forsvarer ei som drar frem likestilling som en av motivasjonene hennes med en misogyn replikk. Det er jo ikke likestilling jeg snakker om her. Jeg snakker om at jeg greide det. Når man får dritt konstant fra man er 15 og ikke er langt unna målet til man er snart 19. At det er få jenter som får det til. At jeg er tøff nok til å få det til. Hadde jeg visst at det skulle bli så mye dritt pga denne tatoveringen, så hadde jeg ikke nevnt det engang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ah... Der kom Lord Britishface også med sine betrakninger. Burde ventet det. 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg liker at du forsvarer ei som drar frem likestilling som en av motivasjonene hennes med en misogyn replikk. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ah... Der kom Lord Britishface også med sine betrakninger. Burde ventet det. Slår det noen gang feil? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det er jo ikke likestilling jeg snakker om her. ....Det er urimelig at kvinner og menn skal bli forskjellsbehandlet så sterkt, men som sagt. Jeg har greid det. Ikke? 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det er hipt å være ironisk også. Jeg virkelig elsker ironi. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ikke? Hehe, okei litt da. Men nå snakker jeg for meg selv, jeg snakker ikke om de andre bitchesene som driver med det jeg gjør. De får greie seg selv. JEG STÅR FOR MEG SELV. EVT SØSKEN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Slår det noen gang feil? Nope Hadde jeg visst at det skulle bli så mye dritt pga denne tatoveringen, så hadde jeg ikke nevnt det engang. Ignorer dem. Livet deres har sviktet dem og de sitter igjen med en sjel svart som en blåneger innsmurt i kullstøv fra Draculas kullkjeller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ignorer dem. Livet deres har sviktet dem og de sitter igjen med en sjel svart som en blåneger innsmurt i kullstøv fra Draculas kullkjeller. Ikke skyld på meg. Jeg er 20 og fortsatt ren og uskyldig. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ignorer dem. Livet deres har sviktet dem og de sitter igjen med en sjel svart som en blåneger innsmurt i kullstøv fra Draculas kullkjeller. Du er bestevennen min i dag. Neste Skiensbesøk så inviterer jeg deg med på en kopp ironisk latte på Tullis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg virkelig elsker ironi. Nå later du som du er ironisk, men egentlig mener du det så du er dobbeltironisk. Det er dobbelt så hipt som vanlig ironi. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Dere burde være snille hvis ikke inviterer jeg gærenkjerring banden på KG hit. Just sayin' Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg driver med en kampsport som er veldig lite kvinnelig innstilt. Det er få jenter som får dan utmerkelser der, og det er mest menn som styrer. Det er urimelig at kvinner og menn skal bli forskjellsbehandlet så sterkt, men som sagt. Jeg har greid det. Jeg er helt enig i at kvinner blir ufordelaktig behandlet, selv i forholdsvis likestilte Norge, og da er det godt vi har sunne rollemodeller som deg på laget. Hehe, okei litt da. Men nå snakker jeg for meg selv, jeg snakker ikke om de andre bitchesene som driver med det jeg gjør. De får greie seg selv. JEG STÅR FOR MEG SELV. EVT SØSKEN Nei, vent, nvm. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Du er bestevennen min i dag. Neste Skiensbesøk så inviterer jeg deg med på en kopp ironisk latte på Tullis. Kan vi heller ta en øl på Yvonnes i Langesund? Jeg er 20 og fortsatt ren og uskyldig. To av tre påstander i denne setningen er komplette fabrikasjoner. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Nå later du som du er ironisk, men egentlig mener du det så du er dobbeltironisk. Det er dobbelt så hipt som vanlig ironi. Jepp, ironi har blitt så mainstream, så det må videreføres til en mer avansert form for å hekte av tullingene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Nå later du som du er ironisk, men egentlig mener du det så du er dobbeltironisk. Det er dobbelt så hipt som vanlig ironi. Douze pointe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Douze pointe. Jeg liker å avkle folk. Både bokstavlig talt og i overført betydning.(Stripp for meg!) Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Beklager men når det er jentene i denne kampsporten som hele tiden skal ha lagd livet mitt surt da gidder ikke jeg hjelpe dem for fem flate øre. Når de bitcher om at jeg er en av gutta og at jeg ser ut som en gutt det ekke greit. Jeg godtar utrolig mye, men slik har det vært siden jeg fikk brunt belte. Jeg hjelper dog flere av venninnene mine som er deldaner (ikke hel fordi de er under 16) og jeg trener med folk som vil. Men jeg hjelper ikke de som har stått og tråkka på meg hele tiden. Kan vi heller ta en øl på Yvonnes i Langesund? Faen ikke vær så lite mainstream da. Skal ikke heller dra på Gimle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg