Lami Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Wow, vinterferien er snart over. Imponerende. Har ikke begynt her engang.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Wow, vinterferien er snart over. Imponerende. Nei, den starter snart. er så mainstream at jeg tar et sitar Aldri sett noen som har tattovert en sitar. Kult. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Kunne tenkt meg å lære sitar. Hvor kan man lære det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) er så mainstream at jeg tar et sitat Et sitat er faktisk mer harry enn en tribal vil jeg hevde. Hva blir det? "Veni, vidi, vici" eller "A smooth sea never made a skilled sailor"? Endret 19. februar 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Et sitat er faktisk mer harry enn en tribal vil jeg hevde. Hva blir det? "Veni, vidi, vici" eller "A smooth sea never made a skilled sailor"? Ta det med ro, hun skal sikkert bruke kanji; da blir det unikt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Et sitat er faktisk mer harry enn en tribal vil jeg hevde. Hva blir det? "Veni, vidi, vici" eller "A smooth sea never made a skilled sailor"? sug kuken min. skal ikke ha noe sånt. Men dog søtt at du tror du kjenner meg. Kunne tenkt meg å lære sitar. Hvor kan man lære det? Besøk meg så skal jeg lære deg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Men dog søtt at du tror du kjenner meg. Jeg tror ingenting, du som sa du skulle ha en mainstream sitat-tattis. Men du er selvsagt så unik at din blir bedre enn alle de andre harry sitat-tattisene der ute Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg tror ingenting, du som sa du skulle ha en mainstream sitat-tattis. Men du er selvsagt så unik at din blir bedre enn alle de andre harry sitat-tattisene der ute Oioioi, tøffing du. Ja, jeg skal ha et sitat. Det her er noe jeg har hatt lyst til siden jeg var 16. Du trenger ikke forstå hvorfor engang. Jeg driver med en kampsport som er veldig lite kvinnelig innstilt. Det er få jenter som får dan utmerkelser der, og det er mest menn som styrer. Det som er greia er at jeg har klatret meg opp denne stigen og jeg har fått det til. ALLE og da mener jeg ALLE sa at jeg ikke ville greie det. Til og med trenere og de jeg trente med. Nå sitter jeg her med det sorte beltet i handa og et jævla fint smil om munnen. Så ja, jeg skal ha et sitat som representerer hvilken tur dette har vært - og at jeg ser kanskje veldig grei ut men inni meg så er det en jævel. Så nei du trenger ikke forstå. Fordi du er gutt og jeg elsker å være mainstream. Livet er for kort til å måtte bekymre seg over å være harry. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Selv ikke en tårevåt Miami Ink-historie rettferdiggjør det å blekke et sitat, dessverre. edit, men du gjør selvsagt som du vil. Endret 20. februar 2013 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Selv ikke en tårevåt Miami Ink-historie rettferdiggjør det å blekke et sitat, dessverre. For din egen del, ja. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Tårevåt Miami Ink historie? Altså, hvis du har lyst så må du gjerne bli med meg på trening.. Og dette gjelder for min egen del. Dette har vært en jævlig tårevåt reise ja. Det er urimelig at kvinner og menn skal bli forskjellsbehandlet så sterkt, men som sagt. Jeg har greid det. Bilde med eks fjernet. Endret 20. februar 2013 av Freidig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Får du dritt fordi du vil tatovere deg? Når ble kafeen så jævla kjerringer? Hva er problemet? Endret 20. februar 2013 av Zeromac 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg får dritt fordi jeg er blodharry og velger å tatovere en tekst på meg. Uten at jeg har sagt noe om teksten.... Lenge leve livet! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg får dritt fordi jeg er blodharry og velger å tatovere en tekst på meg. Uten at jeg har sagt noe om teksten.... Lenge leve livet! Hva står det? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tårevåt Miami Ink historie? Altså, hvis du har lyst så må du gjerne bli med meg på trening. Vær så god. HER HAR DU DET :-) Jeg graderte meg forøvrig i Frankrike - Crest for 2 år tilbake. Og dette gjelder for min egen del. Dette har vært en jævlig tårevåt reise ja. Det er urimelig at kvinner og menn skal bli forskjellsbehandlet så sterkt, men som sagt. Jeg har greid det. Forøvrig bilde med min eks. *spyr* Hadde det ikke stått at det var bilde med din eks ville jeg trodd du var hun nederst til høyre. Søt eks, btw. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hadde det ikke stått at det var bilde med din eks ville jeg trodd du var hun nederst til høyre. Søt eks, btw. AHHAHAHA, erru faenmæ frekk eller..? Det er lillesøstra mi Og vi er prikklike. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Får du dritt fordi du vil tatovere deg? Når ble kafeen så jævla kjerringer? Hva er problemet? Det er bare McH som er negativ fordi det er hipt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva står det? Det skal stå "driti på leggen, jeg greide det".... eller ikke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 McH slenger jo mye dritt her, burde vel ikke ta alt han skriver for seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg