Freidig Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Nå blir det cut4bieber. NO MERCY Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ikke bestill noe via DHL om dere kan la være. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ikke bestill noe via DHL om dere kan la være. Dette. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Og dette er ikke bare pga egne, slekt og venners erfaringer, selv om de også er inkluderte: Jeg har jobbet med og for DHL og de suger balle. I Haugesund og Bergen i alle fall. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 På hvilken måte suger dem? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 På den dårlige måten. Bare løs sutting og fagre løfter, men du kommer aldri. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ER SÅ SINNA. JÆVLA BÆSJ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Sparer en del tid om du forteller oss hvorfor med en gang. Åja, DHL. Er så vant med at denne tråden går tre sider i minuttet. De er lette å være sinte på. Leverer seint og sender inkassokrav noen dager før de sender fakturaen, sånn for sikkerhets skyld. Ikke min favoritt blant logistikkselskaper. Endret 18. februar 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ikke minst elsker DHL å fakturere deg for masse rare greier. Fortollet ting selv, og fikk fremdeles regning på MVA-utlegg og fortollingsgebyr og "uklassifisert post C" på 500,-. Joda. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Hvordan får jeg til sånn at folk som ikke er mine venner ser hvor jeg kommer fra og går på skole? Atm så ser de kun at jeg er mann og ikke noe annet. På Facebook. Endret 18. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ER SÅ SINNA. JÆVLA BÆSJ Har de terminal i Porsgrunn/Skien, eller blir alt kjørt ut fra Oslo? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har de terminal i Porsgrunn/Skien, eller blir alt kjørt ut fra Oslo? Har terminal i Porsgrunn/Skien. Men bilen min har jeg ikke penger til å kjøpe batteri til før den 20, så er litt stuck Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg bestilte noe fra Danmark for en uke siden, de sendte ordrebekreftelse at den var sendt på tirsdag. Har fortsatt ikke fått noe. Bestilte for over 200kr, tror dere den kan ha blitt stoppet i tollen eller noe? Den skulle jo vært her for... lenge siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ER SÅ SINNA. JÆVLA BÆSJ Du er ikke sinna. Du er bare veldig, veldig skuffet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har terminal i Porsgrunn/Skien. Men bilen min har jeg ikke penger til å kjøpe batteri til før den 20, så er litt stuck Du får ringe dem i morgen og høre hvordan dere skal løse det. Om du er et annet sted enn hjemme så klarer de sikkert å få levert pakken dit du er eller til noen du kjenner. (De kommer sikkert til å si at de skal prøve i alle fall. Men det er jo en viss sjans for at de bare stikker innom deg og legger igjen en lapp i postkassa di om at de har prøvd å ringe på tre timer før de egentlig var der, og har prøvd å ringe deg på telefonen din, og på en eller annen magisk måte har unnlatt å legge igjen ubesvart anrop). Jeg bestilte noe fra Danmark for en uke siden, de sendte ordrebekreftelse at den var sendt på tirsdag. Har fortsatt ikke fått noe. Bestilte for over 200kr, tror dere den kan ha blitt stoppet i tollen eller noe? Den skulle jo vært her for... lenge siden. Ja. Men om du har tracking på den pleier det komme opp der. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Du får ringe dem i morgen og høre hvordan dere skal løse det. Om du er et annet sted enn hjemme så klarer de sikkert å få levert pakken dit du er eller til noen du kjenner. (De kommer sikkert til å si at de skal prøve i alle fall. Men det er jo en viss sjans for at de bare stikker innom deg og legger igjen en lapp i postkassa di om at de har prøvd å ringe på tre timer før de egentlig var der, og har prøvd å ringe deg på telefonen din, og på en eller annen magisk måte har unnlatt å legge igjen ubesvart anrop). Jeg er hjemme frem til 15.00 så drar jeg på jobb og deretter på DATE. Så jeg må ha den til Onsdag fordi da har ei venninne bursdag og dette er klær til henne. UBERKLEINT å møte opp med ingenting. Du er ikke sinna. Du er bare veldig, veldig skuffet. Ja, jeg er veldig... Veldig... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 og deretter på DATE. Hvor skal vi? Jeg er hjemme frem til 15.00 Det er jo bra. De har jo biler ute på dagtid vil jeg tro. Antakeligvis vanskeligere å få pakke etter 15 enn før? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ja. Men om du har tracking på den pleier det komme opp der. Det er det som er litt sticky. Står dette på nettsiden deres: "SPORINGSNUMMER : NEI, SENDT SOM BREV". Tok kontakt med kundeservice i hvert fall... Jeg vil ha greiene mine. Hater å vente på pakker. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvor skal vi? Det er jo bra. De har jo biler ute på dagtid vil jeg tro. Antakeligvis vanskeligere å få pakke etter 15 enn før? Kjekken, du bor litt for langt unna. Ja, jeg håper da det. Men forundrer meg ikke om de har problemer med å levere den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg