Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sparer en del tid om du forteller oss hvorfor med en gang.

Åja, DHL. Er så vant med at denne tråden går tre sider i minuttet.

De er lette å være sinte på. Leverer seint og sender inkassokrav noen dager før de sender fakturaen, sånn for sikkerhets skyld. Ikke min favoritt blant logistikkselskaper.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Har terminal i Porsgrunn/Skien. Men bilen min har jeg ikke penger til å kjøpe batteri til før den 20, så er litt stuck

Du får ringe dem i morgen og høre hvordan dere skal løse det. Om du er et annet sted enn hjemme så klarer de sikkert å få levert pakken dit du er eller til noen du kjenner. (De kommer sikkert til å si at de skal prøve i alle fall. Men det er jo en viss sjans for at de bare stikker innom deg og legger igjen en lapp i postkassa di om at de har prøvd å ringe på tre timer før de egentlig var der, og har prøvd å ringe deg på telefonen din, og på en eller annen magisk måte har unnlatt å legge igjen ubesvart anrop).

Jeg bestilte noe fra Danmark for en uke siden, de sendte ordrebekreftelse at den var sendt på tirsdag. Har fortsatt ikke fått noe. Bestilte for over 200kr, tror dere den kan ha blitt stoppet i tollen eller noe? Den skulle jo vært her for... lenge siden.

Ja. Men om du har tracking på den pleier det komme opp der.

Lenke til kommentar

Du får ringe dem i morgen og høre hvordan dere skal løse det. Om du er et annet sted enn hjemme så klarer de sikkert å få levert pakken dit du er eller til noen du kjenner. (De kommer sikkert til å si at de skal prøve i alle fall. Men det er jo en viss sjans for at de bare stikker innom deg og legger igjen en lapp i postkassa di om at de har prøvd å ringe på tre timer før de egentlig var der, og har prøvd å ringe deg på telefonen din, og på en eller annen magisk måte har unnlatt å legge igjen ubesvart anrop).

Jeg er hjemme frem til 15.00 så drar jeg på jobb og deretter på DATE.

Så jeg må ha den til Onsdag fordi da har ei venninne bursdag og dette er klær til henne. UBERKLEINT å møte opp med ingenting.

Du er ikke sinna. Du er bare veldig, veldig skuffet.

Ja, jeg er veldig... Veldig...

Lenke til kommentar

Hvor skal vi?

Det er jo bra. De har jo biler ute på dagtid vil jeg tro. Antakeligvis vanskeligere å få pakke etter 15 enn før?

Kjekken, du bor litt for langt unna.

Ja, jeg håper da det. Men forundrer meg ikke om de har problemer med å levere den....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...