Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hei! Igjennom forumet? Det er goodsie. Har vel fått noen venner her jeg også oppigjennomåra!

AHAH, vi er bff for kvelden. Hun er gull!

Og jeg lekte retard. Forøvrig var Vetle på 9 en knakende kar. Håper dog du er litt eldre siden du er oppe nå :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er ikke venner. Bare så det er klart.

Hvem er nå du igjen? :mrgreen:

Og jeg lekte retard. Forøvrig var Vetle på 9 en knakende kar. Håper dog du er litt eldre siden du er oppe nå

Er litt eldre, ja! Var vel bare snaue 3 år eldre enn han da jeg registrerte meg her på forumet, men men. Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

"Eier du ikke skam du eller?" Freidig, kjære deg, du har tydeligvis ikke vært her lenge nok. :wee:

Syntes dog det er perverst hvis jenta er 15 og hun sier 16 og de ligger sammen.

Det er kvalmt.

Tja ender somregel opp med småshady tøs på 20+ men ser ikke noe galt i å ligge med ei på 16 så lenge hun vil selv og ikke er overdrevet beruset.

Håper for din skyld at faren hennes ikke er i nærheten... :green:

Lenke til kommentar

Ok da 15 (født i 98 :o ) er nok egentlig for ungt, de er jo fine og se på men hadde nok fort følt meg litt vel pedo med tunga ned halsen på ei. Men jeg ender som sagt aldri opp med småtøsa uansett hvor mye jeg ville ha ønsket det.

Jeg funker som en magnet som drar mot seg tøs på 20-28 med en eller annen form for personlighetsforstyrrelse, depresjon eller lignende, er disse det klikker med mentalt, forstår ikke om det er fordi de føler seg trygg med meg?, er det fordi jeg kansje er akkurat like sprengt??

Er vel egentlig helt greit mtp. smågale bitchez er artigere i senga enn søte, små, naive jenter.

Nei ikke spør meg! Gn folkens!

Lenke til kommentar

Jeg funker som en magnet som drar mot seg tøs på 20-28 med en eller annen form for personlighetsforstyrrelse, depresjon eller lignende, er disse det klikker med mentalt, forstår ikke om det er fordi de føler seg trygg med meg?, er det fordi jeg kansje er akkurat like sprengt??

Er vel egentlig helt greit mtp. smågale bitchez er artigere i senga enn søte, små, naive jenter.

Tipper du er like sprengt, ettersom du forteller at du klaffer psykisk med så mange, som du mener har en personlighetsforstyrrelse, depresjon etc.

Forskjellen på småripsene og de "smågale" bitchesene er at de tør å leve ut fantasiene sine, slippe hemninger. Har mer erfaring. Er ikke like nervøs, usikker og sjenert som småripsene. Noe som er helt vanlig, med tanke på aldersforskjellen.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...