Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde du var en kul fyr, vi som har vært på kino sammen osv. så bare BAM! dropper du at du kanskje skal på Hove i sommer.... :----(

HAH! Er jo klar over at det ikke er Class A, men så kommer jeg fra landet som du vet, og da må jeg gå ditt flokkdyra vil ha meg ;)

Lenke til kommentar

Voldsomt til hating da. Er jo et helt greit sted for få en rimelig festival opplevelse, kontra feks å pendle frem og tilbake til hotellrommet sitt på øya. Pilsing i sola, naken bading i sjøen, gode venner, litt bra musikk og søte jenter som er på ferie og klare til å slå seg løz, hva mer trenger man?

(Mennn er selvfølgelig enig i at det er mange kids og idioter, harry rølpe folk. Fuck it, mennesker er mennesker, er ikke så pretensiøs at jeg må gå på det som er "KULEST" : )

Jadajada trenger ikke å ramse opp alle hipsterfestivalene dere vet om i Norge som er 9x bedre.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Voldsomt til hating da. Er jo et helt greit sted for få en rimelig festival opplevelse, kontra feks å pendle frem og tilbake til hotellrommet sitt på øya. Pilsing i sola, naken bading i sjøen, gode venner, litt bra musikk og søte jenter som er på ferie og klare til å slå seg løz, hva mer trenger man?

(Mennn er selvfølgelig enig i at det er mange kids og idioter, harry rølpe folk. Fuck it, mennesker er mennesker, er ikke så pretensiøs at jeg må gå på det som er "KULEST" : )

Jadajada trenger ikke å ramse opp alle hipsterfestivalene dere vet om i Norge som er 9x bedre.

Kjære deg, jeg var på Hove tre år på rad og elsket det alle tre årene, jeg. Jeg er ikke for kul til festivalliv, selv om jeg ikke er full fem dager i strekk, jeg bare liker ikke BFMV.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...