Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet du vil, Kibs. Seee så gode. *holde under nesen på*

Hmmm... okei, da.

skjønner hvorfor vennene dine klorte deg.. SURPOMP!!

:cry:

De dro meg ned i bakken og. Og jeg var bare blid og sånn. Og gav hun ene 200 kroner!!

Lenke til kommentar

Datasmurf, har ikke du peil på øl? Skal Guinness faktisk være godt? Jeg kjøpte en boks i helga, og syns det minnet om motorolje både på smak, farge og konsistens..rett og slett det jævligste jeg har pressa i meg. Jeg drakk fra glass.

Lenke til kommentar

Guinness på boks er ikke så godt når du har smakt det fra tappekran i utlandet :p

Men det er bedre enn annen mørkt øl du får på boks her til lands (syns jeg).

Jeg syns det skulle vært et større utvalg av Wychwood på flaske her til lands.

Som Hobgoblin og Fiddler's Elbow.

De er ganske gode.

Guinness på boks er bedre om du drikker det fra glass enn rett fra boksen, men som sagt, godt når du har smakt en bedre versjon fra tappekran, er det ikke.

Uten at jeg skal påberope meg så alt for mye peiling på øl :p

Men litt vil jeg da si jeg har snappa opp fra folk med mer peil enn meg på øltesting med ørtogførti sorter ^^

Lenke til kommentar
Guinness på boks er ikke så godt når du har smakt det fra tappekran i utlandet :p

Men det er bedre enn annen mørkt øl du får på boks her til lands (syns jeg).

Må si jeg setter Kilkenny minst like høyt som Guiness når det gjelder mørkt øl på boks. :)

Men for all del, fra tapp er sikkert en klasse for seg selv. Gjenstår å teste!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det der. Jeg kjøpte begge deler i helga bare for å sjekke. Kilkennys smakte jo ikke så mye, men Guinness var sånn "ÆSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJ" når jeg tok første slurken, og det ble ikke mye bedre etterhvert. Men jeg fikk i meg boksen (i glass da).

Lenke til kommentar
Skjønner ikke det der. Jeg kjøpte begge deler i helga bare for å sjekke. Kilkennys smakte jo ikke så mye, men Guinness var sånn "ÆSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJ" når jeg tok første slurken, og det ble ikke mye bedre etterhvert. Men jeg fikk i meg boksen (i glass da).

Hver sin smak, mørkt øl er ikke favoritten min heller. Men jeg kan da ta et glass eller to! :)

Og ja, man skal ikke drekke Guiness o.l fra boks, den skal helles i glass!

Åpne boksen og snu den på huet over glasset, så innholdet renner rett ned. Voilá!

Lenke til kommentar

Ok... wtf!?

Sitter å snakker med folka mine. Og bare lufter ett forslag om å reise på besøk til noen i helgen. De drar litt på det. Og jeg spør om hvorfor ikke.

Så lirer pappa av seg komentaren... "Jah, du er jo bare 15. Under lavalderen og sånt..."

Gawd... Så nå tror folka mine at jeg bare skal inn til byen for å hoppe rundt på første og beste tøs man finner ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...