Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 *gi prinsesseplaster til Kibs*Ta deg en kopp kakao. Det hjelper. Har ikke lyst på. *furte* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Freia sjokoladeegg da? *friste* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg vet du vil, Kibs. Seee så gode. *holde under nesen på* Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 skjønner hvorfor vennene dine klorte deg.. SURPOMP!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg vet du vil, Kibs. Seee så gode. *holde under nesen på* Hmmm... okei, da. skjønner hvorfor vennene dine klorte deg.. SURPOMP!! De dro meg ned i bakken og. Og jeg var bare blid og sånn. Og gav hun ene 200 kroner!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sier hei fra L4r5 og Espen pai. Vi har det gøy med å kødde med en gammal gris =D =D. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 De dro meg ned i bakken og. Og jeg var bare blid og sånn. Og gav hun ene 200 kroner!! da så. skal jeg banke dem for deg? skal få dem til å gi tilbake 400kr og ett stort påskeegg! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 da så. skal jeg banke dem for deg? skal få dem til å gi tilbake 400kr og ett stort påskeegg! Gjerne. Men hun ene har bursdag i dag, så du kan kanskje vente til i morgen? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hm... ok, i morgen skal de få det de fortjener! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg vil til Tripoli, Napoli og St. Pauli, samt skaffe jobb i butikken til Karim. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Datasmurf, har ikke du peil på øl? Skal Guinness faktisk være godt? Jeg kjøpte en boks i helga, og syns det minnet om motorolje både på smak, farge og konsistens..rett og slett det jævligste jeg har pressa i meg. Jeg drakk fra glass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Guinness på boks er ikke så godt når du har smakt det fra tappekran i utlandet Men det er bedre enn annen mørkt øl du får på boks her til lands (syns jeg). Jeg syns det skulle vært et større utvalg av Wychwood på flaske her til lands. Som Hobgoblin og Fiddler's Elbow. De er ganske gode. Guinness på boks er bedre om du drikker det fra glass enn rett fra boksen, men som sagt, godt når du har smakt en bedre versjon fra tappekran, er det ikke. Uten at jeg skal påberope meg så alt for mye peiling på øl Men litt vil jeg da si jeg har snappa opp fra folk med mer peil enn meg på øltesting med ørtogførti sorter ^^ Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Guinness på boks er ikke så godt når du har smakt det fra tappekran i utlandet Men det er bedre enn annen mørkt øl du får på boks her til lands (syns jeg). Må si jeg setter Kilkenny minst like høyt som Guiness når det gjelder mørkt øl på boks. Men for all del, fra tapp er sikkert en klasse for seg selv. Gjenstår å teste! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skjønner ikke det der. Jeg kjøpte begge deler i helga bare for å sjekke. Kilkennys smakte jo ikke så mye, men Guinness var sånn "ÆSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJ" når jeg tok første slurken, og det ble ikke mye bedre etterhvert. Men jeg fikk i meg boksen (i glass da). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hm. Nå fikk jeg lyst på øl. DAMN YOU! o_O Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skjønner ikke det der. Jeg kjøpte begge deler i helga bare for å sjekke. Kilkennys smakte jo ikke så mye, men Guinness var sånn "ÆSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJ" når jeg tok første slurken, og det ble ikke mye bedre etterhvert. Men jeg fikk i meg boksen (i glass da). Hver sin smak, mørkt øl er ikke favoritten min heller. Men jeg kan da ta et glass eller to! Og ja, man skal ikke drekke Guiness o.l fra boks, den skal helles i glass! Åpne boksen og snu den på huet over glasset, så innholdet renner rett ned. Voilá! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Syykt! Jeg fant nettop ut at skolen min sender 2 studenter til CERN hvert år for å være der et semester, og man får i tillegg 3000 kr i lønn pr måned. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Syykt! Jeg fant nettop ut at skolen min sender 2 studenter til CERN hvert år for å være der et semester, og man får i tillegg 3000 kr i lønn pr måned. Seriøst?! Hate på deg . Jeg vil... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ok... wtf!? Sitter å snakker med folka mine. Og bare lufter ett forslag om å reise på besøk til noen i helgen. De drar litt på det. Og jeg spør om hvorfor ikke. Så lirer pappa av seg komentaren... "Jah, du er jo bare 15. Under lavalderen og sånt..." Gawd... Så nå tror folka mine at jeg bare skal inn til byen for å hoppe rundt på første og beste tøs man finner >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg