Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Flink pike.

Jeg fant ny sjokkis på kiosken på kinoen, så jeg er fornøyd. Lion med hvit sjokolade er noe av det beste jeg har smakt, men så er jeg en sucker for hvit sjokolade også. ^^

Så nå har jeg white lion, skittles og gul nonstop med smilefjes. Vurderer sterkt å se Chocolat, nå som jeg først er i gang. Etterfulgt av "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" - elsker den filmen. Har sett den nok ganger til at jeg ikke trenger tekst engang. :p Til tross for at jeg bare har 3 i fransk. Ja ja. :p

Uaeh! Hvit lion? Til og med jeg som er en sjokoholiker syntes det hørtes nesten for mye ut. Chocolat var egentlig et ganske godt filmforslag. Lenge siden jeg har sett den filmen nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt, jeg har en ting for hvit sjokolade. Den var ganske god. Om du skal ha for mye, så spiser du en boks oreo-kjeks dekt med hvit sjokolade. Der har du for mye. Eller hakker opp vanlig oreo-kjeks i små biter og blander sammen med kremost før du lager små baller av det, dekker de i hvit sjokolade og lar de stå et døgn. Veldig mektig og sannsynligvis usunt bare å tenke på det.

Da setter du den på. Hvilke andre filmer har du sett på / ser du på i kveld? :)

Kino er fortært, nå skal jeg.... se en ny film. Vurderer snow white and the huntsman eller se videre på boardwalk empire.

Da kan jeg heller anbefale den andre Snehvit-filmen som kom i fjor mai eller når det var. Den kom vel ut ca samtidig som Snow White and the Huntsman, bare at den var veldig mye bedre, og ikke så Twilight-ish. "Mirror, Mirror". :D

Lenke til kommentar

Da setter du den på. Hvilke andre filmer har du sett på / ser du på i kveld? :)

Finding Forrester og Good Will Hunting. Er på nest siste etappe av et voldsomt film-marathon.

Den har jeg sett tidligere i dag, med Julia Roberts faktisk. Syntes ikke like godt om den, dessverre.

Da ble det til Die Welle etterfulgt av Snow White and the Huntsman.

Har alltid vært fan av Julia Roberts :love:

Lenke til kommentar

Den har jeg sett tidligere i dag, med Julia Roberts faktisk. Syntes ikke like godt om den, dessverre.

Da ble det til Die Welle etterfulgt av Snow White and the Huntsman.

Ah, jeg synes den var svært bra. Så den og Salmon fishing in the Yemen i fjor høst, på flyet til og fra Spania.

Jeg syntes ikke noe om Snow White and the Huntsman, men søstrene mine og de fleste venninnene mine elsker den, akkurat som de elsker Twilight og ting med hester. :p

Finding Forrester og Good Will Hunting. Er på nest siste etappe av et voldsomt film-marathon.

Har alltid vært fan av Julia Roberts :love:

Flink pike.

Film-maraton er alltid digg. Om jeg ikke ender på en bokmaraton i morra, så skal jeg komme meg gjennom alle blu-rayene jeg kjøpte i januar. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...