Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Please, ikke skriv ekspresso.

Just did. :tease:

HEHE hest mener du vel

Ikke når det er hjemmelaget!

Moussaka, Game of Thrones og selvlaget ripssaft!

Ser virkelig fram til sesong 3 begynner. Burde komme igang med bøkene også.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

The Intouchables var en fantastisk film! Jeg lo og lo, hele tiden, sammen med resten av salen. Jeg visste jo teknisk sett at den kom til å være god etter å ha anmeldt den i november, men at den skulle være så fantastisk, var jeg ikke klar over. Den blir et klart kjøp så fort den kommer på BR / DVD! :D

Hvilken alkoholprosent har egentlig mjød?

Vanligvis som vin. Min favoritt - som ikke lenger er til salgs i Norge - var på 13%. Jeg pleide å basere en helaften på to flasker mjød og en flaske blåbærlikør.

Lenke til kommentar

Moi aussi :) Så fortell meg, hvorfor er ikke du ute med en flaske mjød i hånden og fester rumpa av deg på en lørdag?

Mjøden jeg liker har gått ut av produksjon, jeg har aldri tenkt over å lage mitt eget, og jeg er blakk.

Søss og jeg fikk kino og middag påspandert av mor og far, og det var det. Jeg fikk en liter øl, så jeg klager ikke.

Dog, jeg hadde ikke hatt noe i mot og gått ut og drukket mer om jeg hadde hatt penger til det. Regner med å feste i mars igjen. Neste helg er jeg i Stavanger for å tømme et hus, så da blir det ikke noe festing, helga etter der er jeg fortsatt i Stavanger, men helga etter der kan jeg for håpentligvis få festa litt igjen. :)

Hva med deg? :)

Lenke til kommentar

Mjøden jeg liker har gått ut av produksjon, jeg har aldri tenkt over å lage mitt eget, og jeg er blakk.

Søss og jeg fikk kino og middag påspandert av mor og far, og det var det. Jeg fikk en liter øl, så jeg klager ikke.

Dog, jeg hadde ikke hatt noe i mot og gått ut og drukket mer om jeg hadde hatt penger til det. Regner med å feste i mars igjen. Neste helg er jeg i Stavanger for å tømme et hus, så da blir det ikke noe festing, helga etter der er jeg fortsatt i Stavanger, men helga etter der kan jeg for håpentligvis få festa litt igjen. :)

Hva med deg? :)

Det er viktig å huske på å slappe av litt, så ikveld er det bare film og godteri som gjelder ;)

Lenke til kommentar

Please, ikke skriv ekspresso.

ekspresso

Noen som vet hva postmodernisme er, og hva begrepet postmodernisme betyr?

tror det er et slags overblikk over ulike stilarter fra tidligere perioder.. kanskje..

Skal jeg rette håret eller krølle det?

krøll!

Endret av Hårek
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er viktig å huske på å slappe av litt, så ikveld er det bare film og godteri som gjelder ;)

Flink pike.

Jeg fant ny sjokkis på kiosken på kinoen, så jeg er fornøyd. Lion med hvit sjokolade er noe av det beste jeg har smakt, men så er jeg en sucker for hvit sjokolade også. ^^

Så nå har jeg white lion, skittles og gul nonstop med smilefjes. Vurderer sterkt å se Chocolat, nå som jeg først er i gang. Etterfulgt av "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" - elsker den filmen. Har sett den nok ganger til at jeg ikke trenger tekst engang. :p Til tross for at jeg bare har 3 i fransk. Ja ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...