Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noteliten: Får fremdeles ikke alt jeg ville ha. Min kjære har en app som er neeesten riktig, men det hjelper ikke meg når jeg sitter hjemme og han er på jobb.

LaTeX.

Ev. emacs med org-mode

Skal sjekke ut, thanks. Endret av Nie
Lenke til kommentar

FY som jeg kjeder meg. Jeg har hele verden av videoer jeg kan se på Youtube, jeg har alle spillene på Steam jeg kan kjøpe og spille, jeg har hele internett for meg som jeg kan kommunisere med, og jeg har alle verdens magasiner, forumer, aviser og diverse medier for kommunikasjon og menings-utveksling, og jeg kjeder fortsatt vettet av meg.

Huff. Kunne ønske jeg kunne jobbet nå i stedet, det er mye, mye bedre enn det her. Sitte i denne senga og kaste bort tiden min.

Lenke til kommentar

Noteliten: Får fremdeles ikke alt jeg ville ha. Min kjære har en app som er neeesten riktig, men det hjelper ikke meg når jeg sitter hjemme og han er på jobb.

Hva er de sære kravene dine? Broren min koder android for the fun of it, så kanskje jeg kan få han til å skrive en app for deg om du bruker det.
Lenke til kommentar

Notelitten: Nei, max 1. Det er kabal på den. Blir ikke så lang levetid da.

Da trenger du en slik telefon. Jeg derimot har ikke for vane å plassere mobilene mine i papirpresser.

HEY!

Jeg arvet den fra Espen, det var han som puttet den i papirpressen!

... noe som er en litt skummel tanke siden han nå går rundt med en Samsung Galaxy S2, og forbud mot å kjøpe seg ny mobil på jævlig lenge.

Edit: Jeg bildesøkte nettopp LaTeX (for andre gang i kveld) og forventet datarelaterte bilder (for andre gang i kveld). Leggetid for lenge siden. Night all!

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...