Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Eg hadde klart å gløyme mesteparten av historia i Vampire the Masquerade: Bloodlines, så no vart eg sur på nytt over heile konspirasjonen som skjer rundt meg. Fuck alle, og eg speler Malkavian neste gong.

Skulle ønske jeg hadde greid å glemme historien i VtMB. Beste spillet i verden :love: kanskje utenom New Vegas, vet ikke. Delt førsteplass

Forslag til et billig spill med god historie? Må ligge på enten Steam eller Origin.

Ediy: Eller GOG.

Må nesten si hva du har spilt da
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Styr musikken men sett bare på koreanske eller andre asiatiske rocke eller indie band ingen har hørt om så får du masse kredpoeng.

Meeeh. Å få musikk-kredpoeng har jeg gitt opp for lengst. Jeg er bare ikke interessert nok. Tar meg til tider halveis ut i favorittsangene mine å kjenne dem igjen, så ja.
Lenke til kommentar

Meeeh. Å få musikk-kredpoeng har jeg gitt opp for lengst. Jeg er bare ikke interessert nok. Tar meg til tider halveis ut i favorittsangene mine å kjenne dem igjen, så ja.

Det var egentlig kritikk urelatert til deg, men kamuflert som et svar til deg, men det virker ikke som om noen tok den.

Lenke til kommentar

Hvor i Trøndelag er du fra?

Jeg er født på Østlandet, men har vokst opp på Hitra siden jeg var 3 år gammel.

Jaja. Du har jo tydelig sans for bra fargevalg på trøyer. Kanskje noen trøndere er ok?

Vi er ikke bare ok, vi er pheeete lizm.

.. er det kidza sier nå til dags ikke sant?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...