Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja noe hæck det der med søvn..... får vente til fredag så er det jo ferie!

Nå er det sikkert et penge spørsmål om man kan ha så lange snutter, men er enig i at de som varer litt lengre er mer interesange å se på ;)

Nope, ikke et pengespørsmål. Kun redaktøren som er overbevist om at ingen gidder å se en snutt (uavhengig av innhold) som varer i mer enn 1,5 minutter og ikke gir deg noe som helst informasjon om saken i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg hadde klart å gløyme mesteparten av historia i Vampire the Masquerade: Bloodlines, så no vart eg sur på nytt over heile konspirasjonen som skjer rundt meg. Fuck alle, og eg speler Malkavian neste gong.

Og det er jo et knallspill!

Lenke til kommentar

Helst skulle jeg sett en litt mer avansert versjon som plukket opp nøkkelord som en parameter i tillegg og lærte hva slags tråder du krysser ut av lista. Mulig det blir for avansert for de stakkars gutta på Drift da. :p

Betyr det at vi kanskje får en funksjon som skjønner hvilke kategorier man krysser ut? For jeg kan ikke fordra alle trådene om feil på dataen, ditt og datt hardware osv som jeg ikke skjønner bæret av og som jeg kan takke Espen for.

Also, noen som vil anbefale meg en god spilleliste (spotify) å rydde til? Jeg begynner å gå lei av mine.

Lenke til kommentar

Betyr det at vi kanskje får en funksjon som skjønner hvilke kategorier man krysser ut? For jeg kan ikke fordra alle trådene om feil på dataen, ditt og datt hardware osv som jeg ikke skjønner bæret av og som jeg kan takke Espen for.

Jeg ville ikke holdt pusten akkurat.

Also, noen som vil anbefale meg en god spilleliste (spotify) å rydde til? Jeg begynner å gå lei av mine.

http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/181wHzQ9RDWWvaMnlfA6cb

Men ikke så stort som å vinne Tour de France?

Har ikke prøvd.
Lenke til kommentar

Morsomt + Awesome = Awesomt

Fixed.

Slimda: Hørt tidligere, enten sangen i selv eller bandet. Jeg har veldig lite musikksmak egentlig, så jeg styrer sjelden/aldri musikken når det er andre til stede. Det fører med seg en del lidelse også. 8D

Styr musikken men sett bare på koreanske eller andre asiatiske rocke eller indie band ingen har hørt om så får du masse kredpoeng.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...