Datasmurf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja noe hæck det der med søvn..... får vente til fredag så er det jo ferie! Nå er det sikkert et penge spørsmål om man kan ha så lange snutter, men er enig i at de som varer litt lengre er mer interesange å se på Nope, ikke et pengespørsmål. Kun redaktøren som er overbevist om at ingen gidder å se en snutt (uavhengig av innhold) som varer i mer enn 1,5 minutter og ikke gir deg noe som helst informasjon om saken i det hele tatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Forslag til et billig spill med god historie? Må ligge på enten Steam eller Origin. Ediy: Eller GOG. Endret 13. februar 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Eg hadde klart å gløyme mesteparten av historia i Vampire the Masquerade: Bloodlines, så no vart eg sur på nytt over heile konspirasjonen som skjer rundt meg. Fuck alle, og eg speler Malkavian neste gong. Og det er jo et knallspill! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 540000 svar på dette emnet Grattis Lars. Hvordan følels det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Oj, har vi kommet så langt? Var jo populært i en periode å holde "tellinga"... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Grattis Lars. Hvordan følels det? Det er stort. Nesten som å vinne 10 000m i Vikingskipet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Stemmen til Patrick Stewart er verdens feteste, råeste og mest sexy. Discuss! Det er stort. Nesten som å vinne 10 000m i Vikingskipet. Men ikke så stort som å vinne Tour de France? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Snart vinterf... øømmm, studieuke! Men praksis er ganske gøy.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Helst skulle jeg sett en litt mer avansert versjon som plukket opp nøkkelord som en parameter i tillegg og lærte hva slags tråder du krysser ut av lista. Mulig det blir for avansert for de stakkars gutta på Drift da. Betyr det at vi kanskje får en funksjon som skjønner hvilke kategorier man krysser ut? For jeg kan ikke fordra alle trådene om feil på dataen, ditt og datt hardware osv som jeg ikke skjønner bæret av og som jeg kan takke Espen for. Also, noen som vil anbefale meg en god spilleliste (spotify) å rydde til? Jeg begynner å gå lei av mine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Stemmen til Patrick Stewart er verdens feteste, råeste og mest sexy. Discuss! American Dad + Patrick Stewart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Eww + eww = ewweww. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Betyr det at vi kanskje får en funksjon som skjønner hvilke kategorier man krysser ut? For jeg kan ikke fordra alle trådene om feil på dataen, ditt og datt hardware osv som jeg ikke skjønner bæret av og som jeg kan takke Espen for. Jeg ville ikke holdt pusten akkurat. Also, noen som vil anbefale meg en god spilleliste (spotify) å rydde til? Jeg begynner å gå lei av mine. http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/181wHzQ9RDWWvaMnlfA6cb Men ikke så stort som å vinne Tour de France? Har ikke prøvd. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Den virket nice, takk Lars! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Den virket nice, takk Lars! Jeg har smak, vettu. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Nåja, nå trekker du muligens strikken litt vel langt. Jeg har sett enkelte av de andre spillelistene dine, og for å si det sånn, det holdt å se. Jeg slo ikke på lyden. Endret 13. februar 2013 av Nie 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Stemmen til Patrick Stewart er verdens feteste, råeste og mest sexy. Discuss! Ganske så sant, ikke så mye å diskutere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvordan vet du da at det er bra eller dårlig? Er du rasist eller? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Slimda: Hørt tidligere, enten sangen i selv eller bandet. Jeg har veldig lite musikksmak egentlig, så jeg styrer sjelden/aldri musikken når det er andre til stede. Det fører med seg en del lidelse også. 8D Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Morsomt + Awesome = Awesomt Fixed. Slimda: Hørt tidligere, enten sangen i selv eller bandet. Jeg har veldig lite musikksmak egentlig, så jeg styrer sjelden/aldri musikken når det er andre til stede. Det fører med seg en del lidelse også. 8D Styr musikken men sett bare på koreanske eller andre asiatiske rocke eller indie band ingen har hørt om så får du masse kredpoeng. Endret 13. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg