Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke at folk spammer, punktum. Og når det gjelder noens planer om å ha flest innlegg i forumkafeen, er det noe man ikke burde strebe etter. Gir ikke akkurat status. ;) Ser ikke helt hvordan det er status med ekstremt mange innlegg i en og samme tråd.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Slask, det bare er sånn.

Jeg er eldre, jeg har mer erfaring med det der, helt siden barnehagen har jenter unnskyldt seg fra meg og endt opp som nonner i kloster rundt om i verden.

Vel, du har i allefall hatt dame som slår opp med deg 2 dager etterpå og begynner på katolsk skole etter sommeren (Helt sann historie faktisk)

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke at folk spammer, punktum. Og når det gjelder noens planer om å ha flest innlegg i forumkafeen, er det noe man ikke burde strebe etter. Gir ikke akkurat status. ;) Ser ikke helt hvordan det er status med ekstremt mange innlegg i en og samme tråd.

Den er jo så ny nå. Da må det være greit med et par innlegg.

Spam er fy-fy!!!

Lenke til kommentar

Det jeg derimot liker, sånn bortsett fra en film med Scarlett Johansson, er brukere som evner å skape en itneressant diskusjon, selv i forumkafeen. Synes det mangler litt på slike diskusjoner her inne. Men kan selvsagt være at jeghar gått glipp av alle de interessante sidene da, seende hvordan internettet mitt er evnuk idag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...