Hashtægg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www.skatteetaten.no/Templates/Gener...;epslanguage=NO Red.: Slow Hylo is slow. http://www.skatteetaten.no/Templates/Emne....;epslanguage=NO Fan taræ Skakksta. Takk, tardz. <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har hørt om Dashboard Confessionals, åssen er det? funker'e bra?Jeg digger dem. Veldig koselig musikk.Vindicated (fra Spiderman 2, faktisk): Screaming Infidelities: http://youtube.com/watch?v=z7itHHrTty0 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eplefe. Du må slutte å spamme. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Red.: Slow Hylo is slow.Slowcat is longcat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eplefe. Du må slutte å spamme. Panikk for at jeg skal ta deg igjen, kjære? Du trodde ikke jeg skjønte hva du prøvde deg på? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eplefe. Du må slutte å spamme. Panikk for at jeg skal ta deg igjen, kjære? Du trodde ikke jeg skjønte hva du prøvde deg på? Jeg blir sjalu. Jeg liker ikke at du spammer med noen andre enn meg. *ro* Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yey, gomler i meg 2 berlinboller (: En med bringebær og en med vanilje, impotert fra sverige oh yeah<3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg blir sjalu. Jeg liker ikke at du spammer med noen andre enn meg. *ro* Men jeg spammer jo ikke med deg. Jeg bare...leker.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg spammer jo ikke med deg. Jeg bare...leker.. Har jeg blitt en bruksgjenstand nå? Som en leke? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg liker ikke at folk spammer, punktum. Og når det gjelder noens planer om å ha flest innlegg i forumkafeen, er det noe man ikke burde strebe etter. Gir ikke akkurat status. Ser ikke helt hvordan det er status med ekstremt mange innlegg i en og samme tråd. Endret 9. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slask, det bare er sånn.Jeg er eldre, jeg har mer erfaring med det der, helt siden barnehagen har jenter unnskyldt seg fra meg og endt opp som nonner i kloster rundt om i verden. Vel, du har i allefall hatt dame som slår opp med deg 2 dager etterpå og begynner på katolsk skole etter sommeren (Helt sann historie faktisk) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg spammer jo ikke med deg. Jeg bare...leker.. Har jeg blitt en bruksgjenstand nå? Som en leke? Neeeei.. *ro* Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hørte bare på vindicated og det sier nok, takk (: <3 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker ikke at folk spammer, punktum. Og når det gjelder noens planer om å ha flest innlegg i forumkafeen, er det noe man ikke burde strebe etter. Gir ikke akkurat status. Ser ikke helt hvordan det er status med ekstremt mange innlegg i en og samme tråd. Den er jo så ny nå. Da må det være greit med et par innlegg. Spam er fy-fy!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slask, jeg har hatt psykopat som nesten-voldtok meg? Hu er vel den eneste som ikke har rømt, men jeg antar det var fordi hu var syk i hodet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neeeei.. *ro* Greit. Da blir det ingen jentekos for oss. NgZ, here I come. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hørte bare på vindicated og det sier nok, takk (: <3 The Places You Have Come to Fear the Most er et fantastisk album. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det jeg derimot liker, sånn bortsett fra en film med Scarlett Johansson, er brukere som evner å skape en itneressant diskusjon, selv i forumkafeen. Synes det mangler litt på slike diskusjoner her inne. Men kan selvsagt være at jeghar gått glipp av alle de interessante sidene da, seende hvordan internettet mitt er evnuk idag. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slask, jeg har hatt psykopat som nesten-voldtok meg?Hu er vel den eneste som ikke har rømt, men jeg antar det var fordi hu var syk i hodet. Fortell! hun er den eneste jeg har hatt... Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Laster ned discography nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg