Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av oss har jo minst 14 dager organisasjonsarbeids-fravær, du kan ordne sykemelding, du kan kalle det skoleadministrativt om du har elevrådet med deg, du kan kreve studiedager - det er ingenting i opplæringsloven som sier noe om maks antall studiedager - selvom skolene liker å la deg tro det.

Lenke til kommentar
Noen av oss har jo minst 14 dager organisasjonsarbeids-fravær, du kan ordne sykemelding, du kan kalle det skoleadministrativt om du har elevrådet med deg, du kan kreve studiedager - det er ingenting i opplæringsloven som sier noe om maks antall studiedager - selvom skolene liker å la deg tro det.

Huff, ser dårlig ut for meg, da. Har ingen verv eller noe slikt som gir meg rettigheter i så måte, sykemeldinger er det ikke bare bare å orde med og studidagtillatelsene kvier de seg like mye for å gi som Onkel Skrue med pengene sine. I tillegg er de veldig innbitte på at vi bare har krav på tre studiedager.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg er arbeidsledig og har enda (med tanke på at det er tirsdag nå) 14 dager med frihet, før jeg skal inn i militæret. Jeg har hatt denne friheten siden 1 desember og begynner så smått og gå lei.

Men, nå har jeg et sted å snakke dritt med folk :p

Gled deg mann, virkelig...du er opp for en opplevelse som vil glede deg stort over :)
Lenke til kommentar
Den er lei, gitt..

Er så lei Texasvarmen nå, kunne gjerne tenkt meg en Norsk vinter..

Her i Brønnøy har vi så vidt hatt snø denne vinteren. Vi har til gjengjeld fått mye sjøsprøyt i det siste, da; her om dagen måtte isskrapa mi brukes som saltskrape.

Lenke til kommentar
Den er lei, gitt..

Er så lei Texasvarmen nå, kunne gjerne tenkt meg en Norsk vinter..

Her i Brønnøy har vi så vidt hatt snø denne vinteren. Vi har til gjengjeld fått mye sjøsprøyt i det siste, da; her om dagen måtte isskrapa mi brukes som saltskrape.

Da er kanskje stabil sommervarme bedre^^

Lenke til kommentar
Nei..ikke så mye snø at det gjør noe her oppe i nord. Men ligger et ganske fint lag her oppe nå, kom litt i går natt :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...