Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så folkens, hvor langt er for langt når det kommer til videoer i nyhetsreportasjer for nettaviser for dere?

Redaktøren min vil ikke ha mer enn 1,5 min maks, mens jeg ikke klarer å lage en interessant video på under 2 min 50 sek, og synes selv det er for lite og argumenterer stadig vekk for å få lage 5 minutter lange snutter.

Det hjelper ikke å vise ham at alle de videoene jeg har laget det siste året som har vært på 5 minutter eller mer er de som har blitt sett flest ganger, og de på under 2 minutter er de som er sett minst.

Chocolate-Monster, slår deg. 15 min (fra kvart på syv til syv), og jeg dør på jobb nå. Skal traske rundt på en skole i et par timer snart også. :| Hadde håpet på en rolig dag hvor jeg kunne høre på musikk og skrive om været, men den gang nicht.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Såå trøtt. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dagen. Kjennes ut som det er mandag. Hvorfor kan ikke jeg like kaffe sånn som alle andre?:(

Lenke til kommentar

Såå trøtt. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dagen. Kjennes ut som det er mandag. Hvorfor kan ikke jeg like kaffe sånn som alle andre? :(

Fordi du ikke drikker skikkelig kaffe. Eventuelt er det ikke særlig vanskelig å lage søte kaffedrikker som mocca og latte, eventuelt diverse iskaffer.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...