Nie Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Da kan ikke min etter-midnatt-service hjelpe deg, desverre. Prøv igjen i morgen tidlig etter to kopper kaffe. 8D Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjenner en fyr som gjør lekser/større arbeid for folk mot betaling. Han er sykt god faktisk. Jeg må lage en powerpoint og ha en 20 siderstekst til. Jeg trokke jeg har nok penger på konto til det. KAN INGENTING om anslaget i filmer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg har et prosjekt som skal leveres kl 08.00. HAKKE STARTA ENGANG Såeh.. Hvorfor sitter du her? Netflix-time! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Såeh.. Hvorfor sitter du her? Netflix-time! fordi jeg finner ingen inspirasjon eller glede i å bli tvunget til å gjøre oppgaver. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Action her i kveld... masse politi som suser rundt i gatene her på Lambertseter. Delta også gitt. De jakter på en fyr i skuddsikker vest med en "tung bag" som visstnok skal ha truet Stortinget. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10113669 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er jo ikke noe grunn til storstilt jakt etter en kar bare fordi han har en skuddsikker vest på seg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fuck, finner ikke mobilen min. Dette er ikke tiden å miste mobilen på. En uke inn på reisen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Bah, jeg må slutte å lese AppleGeeks om og om igjen. Blir alltid like skuffa når jeg kommer til siste side og finner ut at det fortsatt er pause / at de slutta der. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jadda, fikk sovet 4 timer i natt og døør på skolen nå :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Så folkens, hvor langt er for langt når det kommer til videoer i nyhetsreportasjer for nettaviser for dere? Redaktøren min vil ikke ha mer enn 1,5 min maks, mens jeg ikke klarer å lage en interessant video på under 2 min 50 sek, og synes selv det er for lite og argumenterer stadig vekk for å få lage 5 minutter lange snutter. Det hjelper ikke å vise ham at alle de videoene jeg har laget det siste året som har vært på 5 minutter eller mer er de som har blitt sett flest ganger, og de på under 2 minutter er de som er sett minst. Chocolate-Monster, slår deg. 15 min (fra kvart på syv til syv), og jeg dør på jobb nå. Skal traske rundt på en skole i et par timer snart også. :| Hadde håpet på en rolig dag hvor jeg kunne høre på musikk og skrive om været, men den gang nicht. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kommer an på nyheten. Er det noe jeg har spesiell interesse for kan jeg se lengre, men for vanlige nyheter høres 1,5 min ut som nok. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja noe hæck det der med søvn..... får vente til fredag så er det jo ferie! Nå er det sikkert et penge spørsmål om man kan ha så lange snutter, men er enig i at de som varer litt lengre er mer interesange å se på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Såå trøtt. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dagen. Kjennes ut som det er mandag. Hvorfor kan ikke jeg like kaffe sånn som alle andre? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Såå trøtt. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dagen. Kjennes ut som det er mandag. Hvorfor kan ikke jeg like kaffe sånn som alle andre? Fordi du ikke drikker skikkelig kaffe. Eventuelt er det ikke særlig vanskelig å lage søte kaffedrikker som mocca og latte, eventuelt diverse iskaffer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fordi du ikke drikker skikkelig kaffe. Eventuelt er det ikke særlig vanskelig å lage søte kaffedrikker som mocca og latte, eventuelt diverse iskaffer. Snør på Birkelundstoppen. Just sayin'. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Dammit. Det er ikke lov å bare la ungen være i barnehagen natten over, er det vel? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Sikkert ingen som merker det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg misunner alle som faktisk synes det er gøy å lage mat. Det er kjempegøy! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 den følelsen når du ikke er velkommen i ditt eget klasserom.................. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hva kan jeg gjøre for å gjenskape følelsen her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg