Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vi vet begge to at det du kaller for skjegg og bart, såvidt går under "dun" eller "fjas". :tease:

Må være en underlig følelse. Gutta får liksom bare "tømt seg".

Det er derfor jeg sier driver på og anlegger. Det vil med andre ord si at jeg er langt fra ferdig. Jeg skal ha en lang og skitten bart når jeg er ferdig. Tenk en sånn skitten røver i en westernfilm. Og skjegg som jeg kan flette. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en underlig følelse ja. I hvert fall når det renner ut <,3

Snodigere enn hvis du får litt f.eks i øret og du tenker på at millioner av små "mini-versjoner" av brautebassen over deg svømmer inn i ørekanalen på leting etter egg?

Sikkert litt den samme følelsen som å ha vann i øret, bare at det er levende.

Lenke til kommentar

Snodigere enn hvis du får litt f.eks i øret og du tenker på at millioner av små "mini-versjoner" av brautebassen over deg svømmer inn i ørekanalen på leting etter egg?

Sikkert litt den samme følelsen som å ha vann i øret, bare at det er levende.

Munnen er best da.

Lenke til kommentar

Synes alle har tilbud på grændis i disse dager. Bunnpris hadde grændis for 24 kr på søndag, Rema hadde 4 grændis for 100 spenn forrige uke, og synes å huske det var noen tilbud på Prix også.

Ang. hva som skjer, loker på IRC og ser på bilder av jenter med mange forskjellige farger i håret. Savner tida da flere chicks hadde cyber dreads ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...