Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det teit å spørre ei om når hu legger meg til på Skype? Spurte hu gjennom en snap, hu tok screenshot av navnet/snappen og sa hu skulle, men har ikke fått noe ennå... Blir det litt for påtrengende å spørre hu når hu gjør det eller om hu har?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Blir det teit å spørre ei om når hu legger meg til på Skype? Spurte hu gjennom en snap, hu tok screenshot av navnet/snappen og sa hu skulle, men har ikke fått noe ennå... Blir det litt for påtrengende å spørre hu når hu gjør det eller om hu har?

Hvis hun lagret navnet og sa at hun skulle gjøre det, kommer hun nok til å gjøre det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Wreck It Ralph var kjempekul. Ser frem til DVD/Bluray-kvalitet kommer ut.

Så vel med engelsk uttale? Så filmen i høst når jeg var i statene og jeg synes den var veldig bra selv. Var litt easter eggs i filmen i form av spillkarakterer som gikk i bakgrunnen og sånt. Håper på en oppfølger.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Så vel med engelsk uttale? Så filmen i høst når jeg var i statene og jeg synes den var veldig bra selv. Var litt easter eggs i filmen i form av spillkarakterer som gikk i bakgrunnen og sånt. Håper på en oppfølger.

Selvfølgelig. Men usikker på en oppfølger. Ble jo en rimelig fin avslutning for Ralph, fikk jo "avsluttet" karakteren hans.

Lenke til kommentar

Hva legger du i ordet "her"?

Og hvorfor grandis, av alle ting? Må da være noe bedre å mekke i stand?

Av gutta her jeg bor.

FORDI det er jævlig enkelt, jeg er hjemme alene i 2 hele uker og jeg er for lat til å lage meg noe ordentlig mat når jeg er alene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...