Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi jeg er like gammel som Lars. DOH!

Er du? Jeg trodde du var to år yngre enn meg eller noe. :p

Jeg skulle nesten ønske jeg hadde tømmermenn, men jeg drakk tydeligvis ikke nok. Drakk meg blakk vel og merke, i tillegg til at det gikk med 3 øl, 1 flakse hvitvin, en kvartliter rom og en kvartliter vodka på vorspielet. Jeg skulle sannsynligvis takket ja til den Moselland-flaska jeg ble tilbudt, men jeg står på krava og drikker ikke tysk vin. Det smaker i 9/10 tifeller billig. Litt som å skulle drikke Tuborg eller et eller annet Ringnes-produkt.

Lenke til kommentar

Du blir gamlere og gamlere du også, smurfemann.

Tiden flyr. Jeg var vel yngre enn du er nå da vi først snaktes.

Chew on that for a moment.

Joda, jeg vet det, men du er fortsatt eldre enn meg og passe barnslig, så det betyr at jeg ikke trenger å være redd for å bli voksen når jeg passerer 30. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ja, herregud. Du kunne sett meg :O

Jeg er forresten en jævla terrorist pga. det jeg sa i natt, i følge en tulling her inne :D

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hvor da?

Jeg sov heldigvis av meg den verste bakrusen. Drakk som vanlig masse vann før jeg la meg også da.

Heldig.. Ei venninne fylte år i går, og jeg fikk litt vin. (Har egentlig lovet å slutte, men tror jeg skal slutte å love ting jeg ikke kan holde)

Ble 2 vin flasker etter en stor tørke. Har sovet til nå. LURT!

Why?

Jeg har boller. *hadde

2 vin flasker i jentebursdag. :(

Lenke til kommentar

Unnskyld! HAHAHA, jeg har holdt meg unna en god stund da. Men når hun hadde kjøpt vin til meg så følte jeg at jeg ikke kunne si nei og i og med at det var null gutter der så følte jeg meg tryggere!

Men skal uansett gå vekk fra det nå, siden jeg skal trene til 2 dan - og jeg vil gjerne ha det beltet innen 1 år. ØNSK meg lykke til.

Har flere venninner som ikke drikker da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...