Gjest Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Bioshock, jeg vil ha deg. Bioshock er awesome! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jo, det er ganske kule spill. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Bioshock er awesome! Ofc it is! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Juhu, noen som har noen røverhistorier fra gårsdagen? Jeg kan fortelle dere at dersom man putter ting fra fryseren rett i mikroen som egentlig burde vært stekt i stekeovn, kan det smake like godt dersom man har litt promille. Så vet dere det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hmm, røverhistorier ja ... Vel, jeg fortalte røverhistorier på IRC om det teller? Jeg gjorde ikke så mye i går. Drakk øl og løy ut av ræva om min kunnskap om MC og bil. Og spiste is og kake. Nå bakes det boller til søndag. Win! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hmm, røverhistorier ja ... Vel, jeg fortalte røverhistorier på IRC om det teller? Jeg gjorde ikke så mye i går. Drakk øl og løy ut av ræva om min kunnskap om MC og bil. Og spiste is og kake. Nå bakes det boller til søndag. Win! Å, jeg elsker å lyve når jeg drikker! Særlig til fremmede hehe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 I dag har jeg opplevd en svært uvanlig følelse. Jeg våknet opp etter 8 timer med søvn. Kan ikke huske sist det skjedde. Hadde glemt hvordan det føles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Å, jeg elsker å lyve når jeg drikker! Særlig til fremmede hehe. Ja, i alle fall til de jeg vet ikke har noen sjanse i havet til å verifisere det jeg sier. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 I dag har jeg opplevd en svært uvanlig følelse. Jeg våknet opp etter 8 timer med søvn. Kan ikke huske sist det skjedde. Hadde glemt hvordan det føles. En skal ikke undervurdere 8 timer med god søvn. Faktisk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 På billettservice, konserter det står aldersgrense 18+, fungerer det samme som på kinoer at det går greit å være under 18 så lenge man har en som er 18 eller eldre med? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Da må han som er over atten få på seg ett bånd som viser at han er verge (som nekter han servering av alko) og du må få et bånd også som viser at du ikke skal ha alkoholservering. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hmm, mobilversjonen av forumet ser annerledes ut. Faen ta forandring Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Prøv traceroute på denne 216.81.59.173. Endret 9. februar 2013 av Nedward Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 På skole i går var jeg på WC for å tisse. Var en fyr der som drev og vasket seg med håndkle og greier. Jeg begynte å lure på om han bodde der eller bare var plaget av svette eller noe slikt. Gikk ut og satt meg på en krakk ved heisen i kjelleren. Han kommer ut, går rundt meg, setter seg bak en delevegg, drar frem en pappkartong, flater den ut og legger den på gulvet, og begynner å be til Allah... Som militant ateist og antidogmatiker var jeg støtt, og jeg er sterkt imot bederom på norske skoler, men han var lavmælt og respektfull for meg som satt der, og jeg var det samme tilbake. Det slo meg plutselig hvor utrolig enkelt ting kunne vært i denne verden om folk bare respekterte hverandres mulighet for å være uenige. Problemet oppstår jo når man lager slike offisielle bederom og elever og ansatte føler et sterkt sosialt press for å delta. Kardemommeloven gjelder altså fremdeles uansett hva enkelte svenske venstreekstremister måtte mene 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Da må han som er over atten få på seg ett bånd som viser at han er verge (som nekter han servering av alko) og du må få et bånd også som viser at du ikke skal ha alkoholservering. Åja okay thanks. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Som militant ateist og antidogmatiker var jeg støtt Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 På billettservice, konserter det står aldersgrense 18+, fungerer det samme som på kinoer at det går greit å være under 18 så lenge man har en som er 18 eller eldre med? det er ikke vergeordining på alle konserter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg