Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Juhu, noen som har noen røverhistorier fra gårsdagen?

Jeg kan fortelle dere at dersom man putter ting fra fryseren rett i mikroen som egentlig burde vært stekt i stekeovn, kan det smake like godt dersom man har litt promille. Så vet dere det.

Lenke til kommentar

Hmm, røverhistorier ja ... Vel, jeg fortalte røverhistorier på IRC om det teller?

Jeg gjorde ikke så mye i går. Drakk øl og løy ut av ræva om min kunnskap om MC og bil. Og spiste is og kake. Nå bakes det boller til søndag. Win! :D

Å, jeg elsker å lyve når jeg drikker! Særlig til fremmede hehe.

Lenke til kommentar

På skole i går var jeg på WC for å tisse. Var en fyr der som drev og vasket seg med håndkle og greier. Jeg begynte å lure på om han bodde der eller bare var plaget av svette eller noe slikt. Gikk ut og satt meg på en krakk ved heisen i kjelleren. Han kommer ut, går rundt meg, setter seg bak en delevegg, drar frem en pappkartong, flater den ut og legger den på gulvet, og begynner å be til Allah...

Som militant ateist og antidogmatiker var jeg støtt, og jeg er sterkt imot bederom på norske skoler, men han var lavmælt og respektfull for meg som satt der, og jeg var det samme tilbake. Det slo meg plutselig hvor utrolig enkelt ting kunne vært i denne verden om folk bare respekterte hverandres mulighet for å være uenige. Problemet oppstår jo når man lager slike offisielle bederom og elever og ansatte føler et sterkt sosialt press for å delta.

Kardemommeloven gjelder altså fremdeles uansett hva enkelte svenske venstreekstremister måtte mene ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...