Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder med tre servere om ganger for min del. Livet er på SynIRC og QuakeNet i alle fall.

Har ikke vært innom EFnet eller Undernet på år og dag, men regner med Elgolf fortsatt er aktiv med quiz på EFnet.

e: Ikke mye liv på diskusjon.no ser jeg. Flere folk på hw. Hakket mer liv også. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Det gjorde vi også. Stoppa ikke meg fra å bruke min egen laptop med Windows på. Klassen brukte Final Cut, jeg brukte Premiere eller noe high tech fra AVID. Klassen brukte random program for mac, jeg brukte ekvivalenten for Windows. Fungerte utmerket.

Brorparten av det vi brukte var uansett å finne til begge OS-ene, som Maya, ProTools, Adobes Master Collection etc.

Jeg kunne funnet på å gjøre det, problemet er at vi har undervisning i Logic Pro.

Hadde jeg brukt noe annet ville jeg ikke få bestått.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Meh, det er så farlig at det nesten ikke er kult en gang. Men skal ikke legge skjul på at Peter Fills baklengs salto i 100km/t i romjula var funny å se på.

Blir Italia på meg om en ukes tid for alpe-skikjøring igjen.13 året på rad i år hvor vi reiser ned for å stå på ski i Alpene. En slags besettelse.

"Der Englender ist Angehauen !"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

2 historier om Savalas :

-Telly går forbi 2 som spiller sjakk mens han utbryter : "vet dere ikke at sjakk er for sopere ?!"

-"er det ikke du som spilte Baretta ?" (sagt av en "fan" for å erte han opp , Telly ble fly forbanna)

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...