Gjest Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 dere må sjeke den nyedte tråden min Må vi vel ikke. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bytt ut macen med en laptop for ferier, netbook for skolen og et nettbrett kun for å ha det, og du har enda mer glede til hakket under hva det koster å kjøpe et epleprodukt. Bra plan egentlig, men vi bruker applebasert programvare på skolen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå fikk jeg lyst til å kjøpe masse batterier. 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå fikk jeg lyst til å kjøpe masse batterier. Stilig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bra plan egentlig, men vi bruker applebasert programvare på skolen. Det gjorde vi også. Stoppa ikke meg fra å bruke min egen laptop med Windows på. Klassen brukte Final Cut, jeg brukte Premiere eller noe high tech fra AVID. Klassen brukte random program for mac, jeg brukte ekvivalenten for Windows. Fungerte utmerket. Brorparten av det vi brukte var uansett å finne til begge OS-ene, som Maya, ProTools, Adobes Master Collection etc. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 sug mæ Må ikke komme med tilbud du ikke står inne for. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Må ikke komme med tilbud du ikke står inne for. Hakke kukk, så sug mæ Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du er en real sjarmør :* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Eg tror eg hadde gjort det bra på Grenland. Måtte bare ha bytta ut bilen med noe litt mer tacky. Endret 8. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kjøp deg Volvo 240 med laksetrapp. Eller en eller annen overstylet japsebil med neonlys. Da kan jeg love deg du gjør stor suksess. Trenger sikkert ikke en gang dele ut kontantkort for å få deg noe. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har litt mer klasse enn det altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har litt mer klasse enn det altså. Men du kan ikke nekte for at det er den generelle trenden i området. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Men du kan ikke nekte for at det er den generelle trenden i området. Det ekke kødd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 En jeg var i militæret med (som het det samme som jeg attpåtil) kjøpte seg en hvit camaro før han dro ned til Skien igjen. Tipper han gjorde rent bord der nede på tidlig 2000-tall. Og jeg sa Grenland, Freidig. Ikke deg. Hadde plukket opp deg i corollaen min om du ikke fortsatt var for ung. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvit Camaro? Usj, kunne jeg aldri tenkt meg. Rød eller sort derimot. *sikle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg