Cakenommy Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Ett nytt år på TIP for meg, når jeg friskmeldes. Deretter blir det uniform. Woah! Endret 8. februar 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 HEEEY TAKK FOR MEG, MITT NAVN ER SEXYLUBBEN. TA MED BROSJYRER, LIGGER I VESTIBYLEN. DET VAR SEXYLUBBEN JA. HEHEHE. TAKK FOR MEEEEEEG. Går du på medisiner eller burde du? 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva slags uniform? Millitær. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bare generell førstegangstjeneste, eller har du planlagt noe spesielt? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lærling med lederutdannelse. Har hatt lyst til å ta utdannelse i Forsvaret helt siden ungdomsskolen, ihvertfall. Og nå som jeg har fått de diagnosene jeg manglet for mange år siden, er det mye lettere å gå for målet mitt. De tilbyr ikke Kjemiprosess i Forsvaret, så blir enten industrimekaniker eller anleggsmaskiner, som jeg må ta på vgs først. Slipper heldigvis allmennfagene, siden jeg allerede har tatt de, og fikk gode karakterer. Så blir fokus på trening og mekanikk. Får både fagbrevet og generell studiekompetanse. Så blir det videre til Krigsskolen etterpå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tidig. Lykke til. Tipper forsvaret er et fint sted å jobbe. Jeg vurderer sterkt å dra til Daniels. Kan noen komme på noen grunn til å ikke gjøre det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan står det til med plånboken? For det er det eneste argumente jeg eventuelt kan komme på. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tidig. Lykke til. Tipper forsvaret er et fint sted å jobbe. Har et par kompiser som jobber i Forsvaret, de er veldig fornøyd. En av dem er løytnant i Luftforsvaret, så får litt tips og triks fra han, hva jeg skal fokusere på av trening osv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan står det til med plånboken? For det er det eneste argumente jeg eventuelt kan komme på. Kortlommene er ødelagte. Kortene mine forsvinner ned i dem og er vanskelige å ta ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg synes du tvitrer altfor lite. Er så lite kreativ om dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du får begynne å skrive om noe du ikke har peiling på, og så søke om å få det publisert i en lokalavis. Det er tydeligvis måten å få folk på Østlandet til å lese om ting de ikke den ringeste interesse av å lese om. Forøvrig er dette en ganske stavangersk kveld på den eneste TV-kanalen jeg regelmessig (hver fredagskveld) ser på. Først var de i Stavanger - på fisketorget - i Norge rundt, Stavanger gjør det bra i QuizDan, og jaggu faen er ikke Hanne Sørvaag (som jeg hovedsaklig kjenner som datter til stefaren til fetteren til pappa (men siden han er så nærme meg i alder, kaller vi bare hverandre søskenbarn, i stedet for å gjøre det kornglete)). Woop! I tillegg ble det plass til en skål dumle-is etter quichen, for de av dere som av en eller annen merkelig grunn skulle ha noen som helst interesse av hvordan kvelden min har artet seg siden jeg sist skrev her inne. Takk for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke at jeg har særlig kunnskap om idol og slikt, men noen av sangerene som kommer frem nå er overraskende dyktige. Spesielt han derre bass-fyren. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 ÅÅÅ jeg er trøtt Jeg og. Skje? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg og. Skje? Dølleste fredagen på lang tid. DER A BABE Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Dølleste fredagen på lang tid. DER A BABE Skje? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Skje? vil ikke ha ei skje, ta den sjæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg