Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lærling med lederutdannelse.

Har hatt lyst til å ta utdannelse i Forsvaret helt siden ungdomsskolen, ihvertfall. Og nå som jeg har fått de diagnosene jeg manglet for mange år siden, er det mye lettere å gå for målet mitt. De tilbyr ikke Kjemiprosess i Forsvaret, så blir enten industrimekaniker eller anleggsmaskiner, som jeg må ta på vgs først. Slipper heldigvis allmennfagene, siden jeg allerede har tatt de, og fikk gode karakterer. Så blir fokus på trening og mekanikk. Får både fagbrevet og generell studiekompetanse. Så blir det videre til Krigsskolen etterpå.

Lenke til kommentar

Du får begynne å skrive om noe du ikke har peiling på, og så søke om å få det publisert i en lokalavis. Det er tydeligvis måten å få folk på Østlandet til å lese om ting de ikke den ringeste interesse av å lese om.

Forøvrig er dette en ganske stavangersk kveld på den eneste TV-kanalen jeg regelmessig (hver fredagskveld) ser på. Først var de i Stavanger - på fisketorget - i Norge rundt, Stavanger gjør det bra i QuizDan, og jaggu faen er ikke Hanne Sørvaag (som jeg hovedsaklig kjenner som datter til stefaren til fetteren til pappa (men siden han er så nærme meg i alder, kaller vi bare hverandre søskenbarn, i stedet for å gjøre det kornglete)). Woop! I tillegg ble det plass til en skål dumle-is etter quichen, for de av dere som av en eller annen merkelig grunn skulle ha noen som helst interesse av hvordan kvelden min har artet seg siden jeg sist skrev her inne. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...