Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hjernen min har det fryktelig vondt når jeg prøver å analysere hva som skjer her. Det er vel ingen normale mennesker som sitter å ser på det her? Nei, weirdo. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Pcen min heter kjæresten........ LOVE IT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Pcen min heter kjæresten........ LOVE IT Hitachi Magic Wand? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Nope. Men hu har ikke endret det. Så, hva er det du sikter til her? Endret 8. februar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hitachi Magic Wand? Lelo heller da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Så, hva er det du sikter til her? Jeg sikter ikke til at du ikke klarer det. Det er du heldigvis nerd nok til. <3Enten har du ikke tatt deg bryet eller så synes du det var en god beskrivelse. Jeg velger å tro det siste, Lelo heller da. Kan den anbefales?Hørt ganske mye bra om Hitachi-en. Ulempen er at den krever veggstikk da. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg sikter ikke til at du ikke klarer det. Det er du heldigvis nerd nok til. <3 Enten har du ikke tatt deg bryet eller så synes du det var en god beskrivelse. Jeg velger å tro det siste, Kan den anbefales? Hørt ganske mye bra om Hitachi-en. Ulempen er at den krever veggstikk da. Høhø, jeg syntes den er bra (tenk at jeg snakker om dette på et forum..) Men jeg vet ikke med venninnnene mine, men. Men de fleste av venninnene mine har en form av de. Jeg liker ikke ting med veggstikk, det blir så utrolig "stivt" og man må passe på at stikket ikke faller ut. Det er irriterende hvis det gjør det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Forum er jo til for å snakke om slike ting du kanskje ikke snakker om ved stuebordet. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Sant nok! Du er en luring du :-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja. Kjempelur. Ikke sant, forumet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Høhø, jeg syntes den er bra Du har ikke vurdert Feeldoe da? (Høhøhø) (tenk at jeg snakker om dette på et forum..) Det er langt fra det groveste det har blitt delt her inne så ta det helt med ro. Jeg liker ikke ting med veggstikk, det blir så utrolig "stivt" og man må passe på at stikket ikke faller ut. Det er irriterende hvis det gjør det. Jo, jeg ser den. Men hva er det ikke man har skjøteledning for? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Finnes vel snart trådløs strømoverføring. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du har ikke vurdert Feeldoe da? (Høhøhø) Det er langt fra det groveste det har blitt delt her inne så ta det helt med ro. Jo, jeg ser den. Men hva er det ikke man har skjøteledning for? Har dessverre ikke prøvd Feeldoe, hahahahaha! Er Lelo og Rabbit som er greia her. Skjøteledning! NEINEINEI!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 mMmm ... Blir quiche til middag igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva er greia med å kalle det quiche i stedet for pai? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva er greia med å kalle det quiche i stedet for pai? HEEEY TAKK FOR MEG, MITT NAVN ER SEXYLUBBEN. TA MED BROSJYRER, LIGGER I VESTIBYLEN. DET VAR SEXYLUBBEN JA. HEHEHE. TAKK FOR MEEEEEEG. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 HEEEY TAKK FOR MEG, MITT NAVN ER SEXYLUBBEN. TA MED BROSJYRER, LIGGER I VESTIBYLEN. DET VAR SEXYLUBBEN JA. HEHEHE. TAKK FOR MEEEEEEG. Jeg burde virkelig åpne en Twitter-konto eller få meg jobb i Radio Norge. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Finnes vel snart trådløs strømoverføring. Det finnes allerede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det finnes allerede. Tilgjengelig på markedet? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Tilgjengelig på markedet? batteri? Endret 8. februar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg