Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mja, thug og thug, fru blom. Hadde jeg vært edru, hadde jeg nok vært reddere enn jeg var. Jeg gikk bare rett til nachspielet i stedet for å stikke tilbake til baren. :p Det var for øvrig tredje gang på 4 år at jeg ble trua med kniv i fylla i forskjellige grender i utkant-Norge (les: Trøndelag). Dømrade forfylla bygdedyr. Bare å åpne kjeften om Volvo 240 eller Vassendgutane, og de tenner på alle plugger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har, som Datasmurf, og kastet bort mange av skattekronene deres på å gjøre svært lite i dag. (HINT HINT ACES).

Hahaha godt forsøk! ;)

Kanskje vi burdte ha stengt både deg og smurf inne på et rom der dere kunne gjøre ingen ting, og så straffe hverandre med beltet annenhver gang.

Lenke til kommentar

Hva er deres rutiner når det gjelder å gi datamaskin-navn?

Da jeg satte opp serveren min ble den hetende Uggabugga etter lyden når du får maska i Crash Bandicoot (dama satt og spilte det da jeg satt den opp.

Etter en reinnstallering ble den hetene Uggabugga2.

Da jeg satte opp den nye mini-ITX gameren min hadde jeg akkurat set Das Boot. Følgelig ble den hetene Das-bootsector.

Satte opp maskina til dama for litt siden. Den fikk selvsagt navnet Skittentøs.

Lenke til kommentar

Stort sett bruker jeg navn fra ting som fascinerer meg, samme med harddisker. C heter "Julian er hot" da etter at en kompis var på besøk og ville tulle og tøyse med meg. Pcen heter Gus etter hovedpersonen i Sweet Tooth og D heter Number 9 etter Beatles sangen. Forrige pcen min het Ivan.

Lenke til kommentar

Hva er deres rutiner når det gjelder å gi datamaskin-navn?

Lokasjonskode samt en unik tallstreng avhengig av hvilken PC det er.

Men sånn privat? Slimda ditt og Slimda datt. Kjedelig således. Det trådløse nettverket mitt heter i det minste "It hurts when IP".

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft.

Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene

Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!

Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!:)"

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;

"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

Januar - Mexico

Februar - London

Mars - Miami

April - Den dominikanske republikk

Mai - Frankrike

Juni - St. Petersburg

Juli - Østerrike

August - Tyskland

September - New York

Oktober - Amsterdam

November - Las Vegas

Desember - Colombia"

Jeg for min del skal 24 måneder til Amsterdam.

• Liker 1
Lenke til kommentar

What? Er det noe kvinnene holder på med nå eller? Mange som skriver sånn som ''stikker til Lag Vegas i 25 mnd då!'', eller ''london i 2 måneder da''!

Hva er det de ønsker oppmerksomhet rundt nå da? Any1? :nei:

Vet ikke. Kanskje de prostituerer seg? Er du ny her? Du må hilse på!

Lenke til kommentar

"Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft.

Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene

Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!

Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder! :)"

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;

"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

Januar - Mexico

Februar - London

Mars - Miami

April - Den dominikanske republikk

Mai - Frankrike

Juni - St. Petersburg

Juli - Østerrike

August - Tyskland

September - New York

Oktober - Amsterdam

November - Las Vegas

Desember - Colombia"

Jeg for min del skal 24 måneder til Amsterdam.

15 måneder i Miami for min del :) Oppnår kvinnene egentlig hva de ønsker? Med unntak av at det er ekstremt irriterende?

Lenke til kommentar

Lokasjonskode samt en unik tallstreng avhengig av hvilken PC det er.

Men sånn privat? Slimda ditt og Slimda datt. Kjedelig således. Det trådløse nettverket mitt heter i det minste "It hurts when IP".

Ja, jeg er like kjedelig som deg.

"Datasmurf-PC", "Smurftop", "SGSmurf", "ASMURFS" osv.

Ganske kjedelig på HDD-fronten også. Mye "Stuff", "Div" osv. Samt noen jeg ikke har gidda å rename enda.

15 måneder i Miami for min del :) Oppnår kvinnene egentlig hva de ønsker? Med unntak av at det er ekstremt irriterende?

Neppe.

Lenke til kommentar

http://www.vgtv.no/#!/video/61005/skeez-tv-selections-gimmik-vs-big-daddy-karsten

Er det noen her som kan fortelle meg ideen bak battle-rapping? Det virker jo helt patetisk. Prøv å se 5 minutter, hjernen din kommer til å smelte.

Noen ''glimt'' fra denne episoden:

Jeg er atletisk bitch, fordi jeg trener lett, har ikke du hatt kyssesyken i flere år nå? Skulle tro du ville ned i vekt

og ikke minst den legendariske

Du er faen meg åndssvak, men skrik så høyt du vil, jeg er ikke redd for noe, fordi det er knekt i to, det er ryggsøyle over kne-swag, det er tekken 2

Eller kommentarene:

BVIS

dritdope av begge to. Gimmik blacka the frack out på siste runde. PROPS

Tynne-b HighUp ·

Begge va fleimz! Fett så faen

Hjernen min har det fryktelig vondt når jeg prøver å analysere hva som skjer her. Det er vel ingen normale mennesker som sitter å ser på det her?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...