Aces Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 forumfolket har blitt voksne. Vi driver ikke lenger med den slags barnsligheter For noe vås! Man kan aldri bli for voksen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Man bør aldri bli voksen 2 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Grattis med overstått matte forresten. Regner med at det kafferegnestykket jeg ga deg i går hjalp utrolig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er Sjur som har tråden på repeat hvert femte sekund, slik som Coca Cola-sangen hans. You wish. Jeg er innom et par ganger i timen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Grattis med overstått matte forresten. Regner med at det kafferegnestykket jeg ga deg i går hjalp utrolig? Ja. Uten deg hadde jeg ikke klart å regne ut f(15) når f(x)= -0,012x3 + 0,4x2 - 2,7x + 3,4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja, hun er ganske hjelpsom sånn sett. 2 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Ja. Uten deg hadde jeg ikke klart å regne ut f(15) når f(x)= -0,012x3 + 0,4x2 - 2,7x + 3,4 Ja det var det jeg regnet med! e: Uff, så ikke det kleine ordspillet før det var for sent.... Ja, hun er ganske hjelpsom sånn sett. Har du oppført deg ordentlig idag? Vært produktiv? Hvis ikke blir jeg nødt til å gi deg husarrest. Det vet du vel. Endret 8. februar 2013 av Aces Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 e: Uff, så ikke det kleine ordspillet før det var for sent....Dårlige ordspill er ofte de beste. Har du oppført deg ordentlig idag? Vært produktiv? Hvis ikke blir jeg nødt til å gi deg husarrest. Det vet du vel.Tror han fortjener ris på stumpen jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har brukt 5 timer på å skrive en artikkel jeg kunne vært ferdig med på 30 minutter om jeg hadde hatt noe som helst annet å gjøre i dag? Så jeg vil si at det kommer an på hvordan du ser på det. Jeg har også løst lørdagskryssordet som henger på veggen bak meg, så hadde jeg ikke jobbet i avisa, kunne jeg sendt inn og vært med i trekningen om hva enn som er premie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 5 timer på 30 minutters arbeid? Her holder det ikke med ris. Her må beltet frem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tror han fortjener ris på stumpen jeg. Kan kun si meg enig om det er Aces selv som utfører disiplineringen. 5 timer på 30 minutters arbeid? Her holder det ikke med ris. Her må beltet frem. Hadde det vært bedre om jeg ble ferdig til halv ti og satt hele dagen uten noe annet å gjøre? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Dårlige ordspill er ofte de beste. Tror han fortjener ris på stumpen jeg. Nei, kan tenke meg at han digger sånt, og da blir det jo ikke en straff. så hadde jeg ikke jobbet i avisa, kunne jeg sendt inn og vært med i trekningen om hva enn som er premie. Hva er premien? En kopp? 5 timer på 30 minutters arbeid? Her holder det ikke med ris. Her må beltet frem. Ja latere gutt skal man lete lenge etter. Tenk for eksempel hvor mye ris du kunne gitt til fattige barn ved å spille dette i de resterende 4,5 timene? http://freerice.com/#/english-vocabulary/1396 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nei, kan tenke meg at han digger sånt, og da blir det jo ikke en straff. Hva er premien? En kopp? Ja latere gutt skal man lete lenge etter. Tenk for eksempel hvor mye ris du kunne gitt til fattige barn ved å spille dette i de resterende 4,5 timene? http://freerice.com/...vocabulary/1396 Digger det kun om det blir utført av deg. Tror premien er flaxlodd, og de vinner jeg aldri på uansett. Tenk hvor mye pes jeg hadde fått om jeg ble tatt i å spille på jobb! Men skal si meg enig i at jeg er lat. Har nå brukt de siste 10 minuttene på å myse på jentene som renser akvariet. De er i grunn ganske heite. Ooh, og å høre på The Flaming Lips. Digger det bandet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har nå brukt de siste 10 minuttene på å myse på jentene som renser akvariet. De er i grunn ganske heite. Pass på at du ikke blir kontorets sleske gris. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tror det skal mye til før jeg tar igjen de andre som jobber her. Det er flere ting som kunne vært regna som trakassering om noen hadde brydd seg om å melde det enn da jeg gikk på ungdomsskolen med pedofile lærere. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hørtes ut som et godt arbeidsmiljø... Tenk deg de julebordene da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja, jeg husker ikke mye fra det eneste jeg har vært på sålangt, siden jeg sklei og falt ned ei trapp og fikk hjernerystelse og noen brister hist og her (samt blåflekker overalt), men det var visst ganske vilt. Husker dog at både før og etter middagen, gikk de fleste damene rundt i morgenkåper og lette etter et spa. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Trodde du skulle komme med den fyllehistorien etter "jeg husker ikke mye"... haha! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 I wish, som sagt, jeg husker virkelig ikke mye. Men jeg endte nesten opp med å bli knivstukket, men klarte på mirakuløst vis å prate meg ut av det / få vedkommende interessert i andre ting enn å knivstikke en full journalist. Hotellet sa de skulle anmelde det for meg, men jeg har ikke hørt noe, så gudene vet om det kom noe ut av det, ørten vitner til tross. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg