Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, i gamle dager virker det som om alle var født voksne, men i disse dager er jeg mer usikker. De fleste er jo like barnslige som oss menn, Gisle.

Jeg skulle bare "lese litt" og plutselig var klokka fem. Ja ja, får finne meg noe koffeininnholdig te i løpet av dagen hvis det blir for ille.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker, var rompa di ganske barnslig den også.

Interessant. IRC er sperret i brannmuren på jobb, til tross for at ingen her har den ringeste anelse om hva det er.

Facebook, Twitter og alskens ting som forstyrrer meg fra å gjøre jobben min, er derimot åpent.

Lenke til kommentar

Fy faen, som det snør. Det vil ingen enda ta. Jaja, har ikke så mye imot det så lenge jeg ikke befinner meg bak rattet på en bil.

Voksenhet, ja. Da jeg gikk på ungdomsskolen anså jeg alle som var 20+ for å være "voksne", men i ettertid har jeg selvsagt måtte konstatere at det sjelden er tilfelle. Føler meg ennå ung til sinns selv om jeg nærmer meg 30, men sånn er det vel kanskje for de fleste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

80-port trafikk kan jo være skadelig. Fysjomfy.

Ja, sant. Glad jeg bare kan bruke mobilnettet og AndChat.

e: Det er -13 ute og folk insiterer på å ha vinduene oppe. Sitter her i frakk og med skjerf og skriver. Det er sikkert enda bedre for produktiviteten enn å blokkere port 80!

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Volumet til en kule med diameter på 16,8cm, er 2480 cm^3. Sidekantene vil da være 13.5358 cm.

Iallefall ifølge det jeg lekte meg frem til på Wolframalpha...?

Also: La oss gratulere oss selv med å ha nådd over 6 000 000 visninger av DNFK.

Altså har hver nordmann vært innom tråden 1,2 ganger.

(Yeah, right.)

Det er Sjur som har tråden på repeat hvert femte sekund, slik som Coca Cola-sangen hans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...