Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg føler at voksen er noe man er fra rundt noen og førti til ca tidlig 50-årsalder. Før og etter er man barn. I alle fall når det kommer til menn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Når mener du kvinner er voksen da Sjur? Hvis de noen gang blir det da... Våknet litt over 7 og fikk ikke sove siden..madammen lå å vridde seg og hunden orket faen meg heller ikke å ligge rolig heller så da ble det kaffe i steden for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Vel, i gamle dager virker det som om alle var født voksne, men i disse dager er jeg mer usikker. De fleste er jo like barnslige som oss menn, Gisle. Jeg skulle bare "lese litt" og plutselig var klokka fem. Ja ja, får finne meg noe koffeininnholdig te i løpet av dagen hvis det blir for ille. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Så vidt jeg husker, var rompa di ganske barnslig den også. Interessant. IRC er sperret i brannmuren på jobb, til tross for at ingen her har den ringeste anelse om hva det er. Facebook, Twitter og alskens ting som forstyrrer meg fra å gjøre jobben min, er derimot åpent. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fy faen, som det snør. Det vil ingen enda ta. Jaja, har ikke så mye imot det så lenge jeg ikke befinner meg bak rattet på en bil. Voksenhet, ja. Da jeg gikk på ungdomsskolen anså jeg alle som var 20+ for å være "voksne", men i ettertid har jeg selvsagt måtte konstatere at det sjelden er tilfelle. Føler meg ennå ung til sinns selv om jeg nærmer meg 30, men sånn er det vel kanskje for de fleste. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 80-port trafikk kan jo være skadelig. Fysjomfy. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som vet når våren kommer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) 80-port trafikk kan jo være skadelig. Fysjomfy. Ja, sant. Glad jeg bare kan bruke mobilnettet og AndChat. e: Det er -13 ute og folk insiterer på å ha vinduene oppe. Sitter her i frakk og med skjerf og skriver. Det er sikkert enda bedre for produktiviteten enn å blokkere port 80! Endret 8. februar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 FERDIG MED HELDAGS I MATTE! \o/ *rapportere meg selv for overdreven bruk av caps lock* Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 CAPS LOCK? JEG SKRIVER DETTE MED SHIFT. Forøvrig, gikk det greit? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 FERDIG MED HELDAGS I MATTE! \o/ *rapportere meg selv for overdreven bruk av caps lock* Grats! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Følte det gikk greit. Men usikker på om jeg redder sekseren. Kan noen gi meg fasiten på denne? En kube og en kule har samme volum. Diamereten på kula er 16,8cm. Hva er sidekanten på kuben? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Also: La oss gratulere oss selv med å ha nådd over 6 000 000 visninger av DNFK. Altså har hver nordmann vært innom tråden 1,2 ganger. (Yeah, right.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Volumet til en kule med diameter på 16,8cm, er 2480 cm^3. Sidekantene vil da være 13.5358 cm. Iallefall ifølge det jeg lekte meg frem til på Wolframalpha...? Also: La oss gratulere oss selv med å ha nådd over 6 000 000 visninger av DNFK. Altså har hver nordmann vært innom tråden 1,2 ganger. (Yeah, right.) Det er Sjur som har tråden på repeat hvert femte sekund, slik som Coca Cola-sangen hans. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Volumet til en kule med diameter på 16,8cm, er 2480 cm^3. Sidekantene vil da være 13.5358 cm. Da dreit jeg meg ut på DET stykket. Husker ikke hva jeg fikk, men det var noe annet tror jeg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lenge siden det har tatt SKIKKELIG av i DNFK nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nei, faen. Jeg blanda regnestykker når jeg så på kladden min. Riktig stykke er at begge har volum på 6,7cm3. Jeg tok talla fra neste stykke jeg nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lenge siden det har tatt SKIKKELIG av i DNFK nå. Sånn ca 2-3 år. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lenge siden det har tatt SKIKKELIG av i DNFK nå. forumfolket har blitt voksne. Vi driver ikke lenger med den slags barnsligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg