Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg var mer usikker på den nye brukeren hans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja. Og bruker mye tid og krefter på å håne brukere her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hun kaller skjermen for harddisk, så jeg gir opp. Hun får ordne dette alene! Den hadde jo all informasjonen...... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja. Og bruker mye tid og krefter på å håne brukere her. Hva er navnet da? Må holde øynene åpne... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Åh, du merker det med en gang at det er ham. Vil jo ikke ødelegge overraskelsen for deg heller. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM Første jeg tenkte på også. Husker jeg så den episoden på TV første gang den ble vist. Det ble instant facepalm, er det mulig lix0mmm Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Første jeg tenkte på også. Husker jeg så den episoden på TV første gang den ble vist. Det ble instant facepalm, er det mulig lix0mmm Har spilt i samme guild som han fyren der i WoW. Han er litt spesiell sånn ellers og. Hadde han vært smart (og ville vunnet oppgaven) så hadde han bare gitt seg og fortsatt forklaringen med de begrepene hun har valgt å insistere på å bruke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, er sånn jeg ender opp med å gjøre også når jeg skal forklare noe til ikke-tekniske folk...lage eksempler med ting de forstår lettere 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ble du skuffet over kvaliteten til Dance with Dragons, eller handlingene i boken? Førstnevnte er jeg selvfølgelig ikke enig med, men sistnevnte, oh yes...! Spesielt slutten. Fy faen. Uklart hva som egentlig skjer på slutten da. Jævla cliffhanger. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Uklart hva som egentlig skjer på slutten da. Jævla cliffhanger. Enig der. Nesten dårlig gjort å slutte av med noe sånt -.- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det meste Gurmen har bedrevet de siste 10 årene har vært dårlig gjort Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Enig der. Nesten dårlig gjort å slutte av med noe sånt -.- Ondt til og med Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Vet noen her om det er noen programmer som lar meg konvertere en fil til .trp? Har en .ts fil jeg vil ha til .trp, noen ideer? :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Ikke snøring. Jeg føler meg litt super nå. Jeg har ryddet, støvsugd og vasket hele første etasje (inkludert vasking av toalettet og dusjen, så mye hår i sluket. Alltid! :|), samt kokt poteter og varmet opp den røkte svinekammen fra i går, så nå er det middag på g også. Ooh, og så har jeg vasket opp og dekt på bordet. Nå kan jeg bare slappe av og dampe i vei og la verden seile sin egen sjø. e: Fuck it, på tide å gjøre ting jeg har utsatt i noen år, som å rippe gamle VHS-er. Endret 7. februar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 ble sur pga slutten. kvaliteten var fantastisk! pizza på jobb i dag! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Synes både slutten og storyen tapte seg i siste boka jeg. Men jeg gleder meg jo til neste. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 var ikke entusiastisk over storyen, men.... må lese videre! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Wtf. Dama som kommenterer skiskyting høres ut som hun begynte å grine av glede da Bøe skøyt fullt hus. Profesjonelt! Endret 7. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 skiskyting er superkjedelig. samme med skihopp. gørr... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg