Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første jeg tenkte på også.

Husker jeg så den episoden på TV første gang den ble vist. Det ble instant facepalm, er det mulig lix0mmm

Har spilt i samme guild som han fyren der i WoW. Han er litt spesiell sånn ellers og. Hadde han vært smart (og ville vunnet oppgaven) så hadde han bare gitt seg og fortsatt forklaringen med de begrepene hun har valgt å insistere på å bruke.

Lenke til kommentar
Ble du skuffet over kvaliteten til Dance with Dragons, eller handlingene i boken? Førstnevnte er jeg selvfølgelig ikke enig med, men sistnevnte, oh yes...! Spesielt slutten. Fy faen.

Uklart hva som egentlig skjer på slutten da. Jævla cliffhanger.

Lenke til kommentar

Ikke snøring. Jeg føler meg litt super nå. Jeg har ryddet, støvsugd og vasket hele første etasje (inkludert vasking av toalettet og dusjen, så mye hår i sluket. Alltid! :|), samt kokt poteter og varmet opp den røkte svinekammen fra i går, så nå er det middag på g også. Ooh, og så har jeg vasket opp og dekt på bordet. Nå kan jeg bare slappe av og dampe i vei og la verden seile sin egen sjø. :D

e: Fuck it, på tide å gjøre ting jeg har utsatt i noen år, som å rippe gamle VHS-er.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...