Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg elsker Games of Thrones Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, den boka er ganske bra. Har fortsatt ikke fått meg til å lese resten av bøkene i serien da. Det er litt skuffende. På den andre siden er jeg positiv til at de har gått fra disketter til minnepenner i norsk skole. Det gir meg håpet om at de har gjort det i Orkdal også, for jeg leverte eksamen på diskett så sent som i 2007! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg elsker Games of Thrones Antar at du har lest alle fem bøkene? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, det har jeg. Ble skuffa over "A dance with dragons", men venter på neste. Orker ikke vente 6 nye år, fordi da hiver jeg meg utenfor en bru Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hørte rykter om at forfatteren var syk. Håper han rekker å skrive ferdig bøkene da. (Og selvfølgelig at han blir frisk igjen) Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, den boka er ganske bra. Har fortsatt ikke fått meg til å lese resten av bøkene i serien da. Det er litt skuffende. På den andre siden er jeg positiv til at de har gått fra disketter til minnepenner i norsk skole. Det gir meg håpet om at de har gjort det i Orkdal også, for jeg leverte eksamen på diskett så sent som i 2007! Burde ikke diskett være "elsk" for deg på lik linje som fasttelefon? Stor fan av Vær-Sjur, og at jeg er mye på denne tråden, så får med meg at du liker alt som er gammelt og sært. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, det har jeg. Ble skuffa over "A dance with dragons", men venter på neste. Orker ikke vente 6 nye år, fordi da hiver jeg meg utenfor en bru Ble du skuffet over kvaliteten til Dance with Dragons, eller handlingene i boken? Førstnevnte er jeg selvfølgelig ikke enig med, men sistnevnte, oh yes...! Spesielt slutten. Fy faen. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Smurf var hipster før det ble kult Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå blir det snart en liten oppgradering i Mine Innlegg. Har vært kjørt en stund for oss i teamet som beta-testere. Følg med så skjer det noe snart. Jeg kan hvertfall si at jeg liker det og har brukt funksjonen mye. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har blitt en uoffisell IT-support i klassen og må gå rundt å hjelpe de som ikke en gang klarer å kopiere filen over på minnepennen. Kjenner meg så alt for godt igjen der Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå blir det snart en liten oppgradering i Mine Innlegg. Har vært kjørt en stund for oss i teamet som beta-testere. Følg med så skjer det noe snart. Jeg kan hvertfall si at jeg liker det og har brukt funksjonen mye. Wooooo! Blir det kake til alle for å feire? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå blir det snart en liten oppgradering i Mine Innlegg. Har vært kjørt en stund for oss i teamet som beta-testere. Følg med så skjer det noe snart. Jeg kan hvertfall si at jeg liker det og har brukt funksjonen mye. Hvor kan man søke om beta-testing for nye funksjoner? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det blir bukkake til jentene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Wooooo! Blir det kake til alle for å feire? Ja, men den er en løgn. Hvor kan man søke om beta-testing for nye funksjoner? Det er stort sett vi moderatorer og veiledere som blir brukt. Du kan søke om å bli det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=592 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Burde ikke diskett være "elsk" for deg på lik linje som fasttelefon? Stor fan av Vær-Sjur, og at jeg er mye på denne tråden, så får med meg at du liker alt som er gammelt og sært. Ha-ha, nei, som hansegutt sa, ikke alt som er gammelt er kos. Disketter er en av de tingene. Samt CRT-skjermer. Får vondt i ryggen bare jeg tenker på det. Eller for den saks skyld. Sigaretter. Det er gammelt det. Analoge faenskap. Takke meg til den elektroniske varianten. Smurf var hipster før det ble kult Nei! Fy! Bruk aldri H-ordet om meg! Endret 7. februar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det blir bukkake til jentene. 9 out of 10 enjoy gangbangs? 1 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det blir bukkake til jentene. Eller krempai. Nei! Fy! Bruk aldri H-ordet om meg! Ser du? Nå begynner du å nekter for å være hipster før alle andre gjør det. Du er en ekte hipster i hjertet, Smurfen. You can run, but you cannot hide... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ser du? Nå begynner du å nekter for å være hipster før alle andre gjør det. Du er en ekte hipster i hjertet, Smurfen. You can run, but you cannot hide... Men jeg er langt fra å være som skarstard, hansegutt, lycan og co. Jeg er ikke sånn. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Sant sant. Haha husker da jeg alltid var så usikker på om Skarstad var en jente eller gutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg