Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, den boka er ganske bra. Har fortsatt ikke fått meg til å lese resten av bøkene i serien da. Det er litt skuffende. :(

På den andre siden er jeg positiv til at de har gått fra disketter til minnepenner i norsk skole. Det gir meg håpet om at de har gjort det i Orkdal også, for jeg leverte eksamen på diskett så sent som i 2007!

Lenke til kommentar

Ja, den boka er ganske bra. Har fortsatt ikke fått meg til å lese resten av bøkene i serien da. Det er litt skuffende. :(

På den andre siden er jeg positiv til at de har gått fra disketter til minnepenner i norsk skole. Det gir meg håpet om at de har gjort det i Orkdal også, for jeg leverte eksamen på diskett så sent som i 2007!

Burde ikke diskett være "elsk" for deg på lik linje som fasttelefon? Stor fan av Vær-Sjur, og at jeg er mye på denne tråden, så får med meg at du liker alt som er gammelt og sært.

Lenke til kommentar

Ja, det har jeg. Ble skuffa over "A dance with dragons", men venter på neste. Orker ikke vente 6 nye år, fordi da hiver jeg meg utenfor en bru

Ble du skuffet over kvaliteten til Dance with Dragons, eller handlingene i boken? Førstnevnte er jeg selvfølgelig ikke enig med, men sistnevnte, oh yes...! Spesielt slutten. Fy faen.

Lenke til kommentar

Nå blir det snart en liten oppgradering i Mine Innlegg. Har vært kjørt en stund for oss i teamet som beta-testere. Følg med så skjer det noe snart.

Jeg kan hvertfall si at jeg liker det og har brukt funksjonen mye.

Wooooo! Blir det kake til alle for å feire? :dribble:

Lenke til kommentar

Nå blir det snart en liten oppgradering i Mine Innlegg. Har vært kjørt en stund for oss i teamet som beta-testere. Følg med så skjer det noe snart.

Jeg kan hvertfall si at jeg liker det og har brukt funksjonen mye.

Hvor kan man søke om beta-testing for nye funksjoner? :dribble:

Lenke til kommentar

Burde ikke diskett være "elsk" for deg på lik linje som fasttelefon? Stor fan av Vær-Sjur, og at jeg er mye på denne tråden, så får med meg at du liker alt som er gammelt og sært.

Ha-ha, nei, som hansegutt sa, ikke alt som er gammelt er kos. Disketter er en av de tingene. Samt CRT-skjermer. Får vondt i ryggen bare jeg tenker på det. :p Eller for den saks skyld. Sigaretter. Det er gammelt det. Analoge faenskap. Takke meg til den elektroniske varianten. :)

Smurf var hipster før det ble kult :p

Nei! Fy! Bruk aldri H-ordet om meg!

:(

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Det blir bukkake til jentene.

Eller krempai.

Nei! Fy! Bruk aldri H-ordet om meg!

:(

Ser du? Nå begynner du å nekter for å være hipster før alle andre gjør det. Du er en ekte hipster i hjertet, Smurfen. You can run, but you cannot hide...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...