Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, det gjord edet. 18 jævla år Det er mange ting jeg ike kan om pcer og dataer, men herregud. ER det mulig?! Hun er blond og har silikon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Og så plutselig "bare må du dessverre" lese 2'ern og 3'ern i samme serie.... Da tror jeg heller jeg hopper over til Venus in furs. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er mange ting jeg ike kan om pcer og dataer, men herregud. ER det mulig?! Har nok av folk via jobben som ikke engang vet forskjellen på en PC, en skjerm, og en harddisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er mange ting jeg ike kan om pcer og dataer, men herregud. ER det mulig?! Hun er blond og har silikon. Kaller hu skjermen for dataen og kabinettet for harddisken også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvis jeg skulle tatt opp igjen norsk fra VGS og skrevet særemne på nytt (i et håp om å forbedre norskkarakteren min til en 6-er som jeg egentlig skulle hatt), i stedet for å la være og bli trekt 3 karakterer, hadde jeg gått for skandinavisk misantropi-trilogien. Eller bare bøkene til Alexia Bohwim. Satt meg skikkelig inn i det å være en golddiggende frognerfitte av en milf. Håpet er at innen jeg faktisk skriver et særemne, har Edy Poppy kommet med en tredje bok, evt. to noveller til. Har nok av folk via jobben som ikke engang vet forskjellen på en PC, en skjerm, og en harddisk. Jeg også. Alltid! :| Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hun kaller skjermen for harddisk, så jeg gir opp. Hun får ordne dette alene! Den hadde jo all informasjonen...... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Be hu gå på piratbukta å laste ned en av CCNA-pakkene som ligger der. Når hu har lest det bør hu kunne litt mer. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg gikk fra henne. Nå sitter jeg i andre delen av bibiloteket. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Basic datakunnskap burde vært påbudt i alle skoler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Synes vi skal kutte ut den obligatoriske gymmen i videregående og bruke timene på litt mer dyptgående IT-undervisning. Det går faktisk folk ut av videregående som knapt vet forskjellen på høyreklikk og venstreklikk. Endret 7. februar 2013 av L4r5 stygg gramatisk feil 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg sa til ei venninne at hun skulle trykke ctrl + a for å kopiere alt vi hadde skrevet... Hun visste ikke hva ctrl var. *gråte* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kanskje vi bør demonstrere foran Stortinget. På min plakat skal det stå: if (folk==brødhuer){ out.println"UT MED GYM, INN MED IT grunnkurs!" }; 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Når vi har prøver og skriveøkter på skolen skal vi ofte levere inn på minnepenn siden de kutter nettet. Jeg har blitt en uoffisell IT-support i klassen og må gå rundt å hjelpe de som ikke en gang klarer å kopiere filen over på minnepennen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Når du blir eldre innser du at alle, inkludert deg selv er idioter. Jo mer vi lærer jo mer innser vi at vi ikke kan en dritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kanskje vi bør demonstrere foran Stortinget. På min plakat skal det stå: if (folk==brødhuer){ out.println"UT MED GYM, INN MED IT grunnkurs!" }; Liker det. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har flere i klassen som ikke greier å kopiere ting over på minnepenn.. *gråte* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 "You are the moon of my life."Pen å se på, men for å nå dit må man bruke flere milliarder? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kanskje vi bør demonstrere foran Stortinget. På min plakat skal det stå: if (folk==brødhuer){ out.println"UT MED GYM, INN MED IT grunnkurs!" }; Ikke rakk ned på gymmen da! Var jo der jeg lærte at noen jenter har mensen hver uke. Pen å se på, men for å nå dit må man bruke flere milliarder? Han sier at kvinner er dyre i drift. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er kjærleiken mellom Drogo og Daenerys Han sier det til henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg