Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle tatt opp igjen norsk fra VGS og skrevet særemne på nytt (i et håp om å forbedre norskkarakteren min til en 6-er som jeg egentlig skulle hatt), i stedet for å la være og bli trekt 3 karakterer, hadde jeg gått for skandinavisk misantropi-trilogien. Eller bare bøkene til Alexia Bohwim. Satt meg skikkelig inn i det å være en golddiggende frognerfitte av en milf. Håpet er at innen jeg faktisk skriver et særemne, har Edy Poppy kommet med en tredje bok, evt. to noveller til.

Har nok av folk via jobben som ikke engang vet forskjellen på en PC, en skjerm, og en harddisk.

Jeg også. Alltid! :|

Lenke til kommentar

Synes vi skal kutte ut den obligatoriske gymmen i videregående og bruke timene på litt mer dyptgående IT-undervisning. Det går faktisk folk ut av videregående som knapt vet forskjellen på høyreklikk og venstreklikk.

Endret av L4r5
stygg gramatisk feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når vi har prøver og skriveøkter på skolen skal vi ofte levere inn på minnepenn siden de kutter nettet. Jeg har blitt en uoffisell IT-support i klassen og må gå rundt å hjelpe de som ikke en gang klarer å kopiere filen over på minnepennen.

Lenke til kommentar

Kanskje vi bør demonstrere foran Stortinget.

På min plakat skal det stå:

if (folk==brødhuer){

out.println"UT MED GYM, INN MED IT grunnkurs!"

};

Ikke rakk ned på gymmen da!

Var jo der jeg lærte at noen jenter har mensen hver uke.

Pen å se på, men for å nå dit må man bruke flere milliarder?

Han sier at kvinner er dyre i drift.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...