Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Voksenopplæring så vidt jeg vet.

Mamma mener også at jeg bør ha det. Kanskje jeg skal foreslå det for redaktøren. Vi trenger noe å fylle lørdagsavisa med uansett. :p

"Kjære smurfen. Jeg oppdaget imorges at den ene testikkelen min har hovnet opp. Er det fordi jeg onanerer for mye? Hilsen mann31" (Har ingen sammenheng med L4r5, kun en random alder)

Tenk hvor mye morsomme spørsmål du kunne fått inn!

Voksen? Jeg? Langifra. Men jeg er snart 32 da.

Går på voksenopplæringa og prøver å fikse opp det jeg surra bort i ungdomstida.

Lurt lurt. Hvilke bøker leser du til særemne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Kjære smurfen. Jeg oppdaget imorges at den ene testikkelen min har hovnet opp. Er det fordi jeg onanerer for mye? Hilsen mann31" (Har ingen sammenheng med L4r5, kun en random alder)

Tenk hvor mye morsomme spørsmål du kunne fått inn!

Åh, det hadde vært fantastisk! :D

På samme måte håper jeg nesten at Instagram ikke har noen filter sånn at vi i de sene timer får inn skitne bilder av godt voksne mennesker på forsida, som blir liggende der til unga sjekker værmeldinga. :p (Ja, jeg lever i en drømmeverden hvor jeg tror at andre folk enn de hansegutt og Olavr (og deres bekjente) og av og til artistene jeg skriver om sjekker det jeg skriver).

Lenke til kommentar

Hun har sannsynligvis spurt om det siden bloggtøser innbiller seg at når de har IP-adressen så kan de finne ut nøyaktig hvem det er som er har lagt igjen en negativ kommentar på bloggen deres.

Skal sammenligne Historien om O med Fifty shades of Grey.

"Historien om O" er jo grei nok, men Fifty shades? Har du slått deg?

Lenke til kommentar

"Historien om O" er jo grei nok, men Fifty shades? Har du slått deg?

Er ei annen i klassen som skal ta for seg bare Fifty shades of Grey (hu påstår den er så fantastisk) så jeg ville finne en unnskyldning til å slakte den totalt. Og da må jeg dessverre lese den.
Lenke til kommentar

Er ei annen i klassen som skal ta for seg bare Fifty shades of Grey (hu påstår den er så fantastisk) så jeg ville finne en unnskyldning til å slakte den totalt. Og da må jeg dessverre lese den.

Og så plutselig "bare du dessverre" lese 2'ern og 3'ern i samme serie.... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...