Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det har jeg ikke, da jeg ikke har snakket med henne på år og dag.

Ooooo ny jobb?

Lukter ikke hvitløk, råner ikke hver eneste dag i uka med 240'n sin og kjøper ikke røyk til 14-årige jenter. Han må dusje oftere enn en dag i uka, gjerne.

Eller så har jeg ikke så veldig store behov altså.

+1! spesielt det med råning.

Lenke til kommentar

Ooooo ny jobb?

+1! spesielt det med råning.

Ja, jeg er værmelder med 98,7% feilmargin og skriver om musikk jeg liker, samt fikser overdrevent tekniske ting som videoopplasting til YouTube og Instagram. Og så blir jeg med journalister ut på saker og filmer, samt skriver noen petiter hist og her. Ooh, og en gang fikk jeg med en dobbeltside i avisa. :D

Så ja, jeg jobber i lokalavis. :p

Må nesten spørre hva som er så ille med hvitøk. Det er en fantastisk smak, og lukten er ikke så ille den heller, samt noe man må regne med å lukte etter et bedre måltid.

Hva skal dere gjøre i helgen da?

Prøve å finne penger sånn at jeg kan dra på maskerade. Vil suge hardt om jeg har kjøpt meg maske uten å kunne bruke den.

Lenke til kommentar

Lese bok til engelsken, lese bok i norsken, pugge historie, pugge samfunnsfag, lese bok til særemne i norsk.

Særemne i norsk? Går du på videregående? Jeg har alltid sett for meg deg som en voksen mann O_o

Ja, jeg er værmelder med 98,7% feilmargin og skriver om musikk jeg liker, samt fikser overdrevent tekniske ting som videoopplasting til YouTube og Instagram. Og så blir jeg med journalister ut på saker og filmer, samt skriver noen petiter hist og her. Ooh, og en gang fikk jeg med en dobbeltside i avisa. :D

Så ja, jeg jobber i lokalavis. :p

Prøve å finne penger sånn at jeg kan dra på maskerade. Vil suge hardt om jeg har kjøpt meg maske uten å kunne bruke den.

Lokalavis! Ooooo, kan du få en spalte som heter "spør smurfen" der man kan sende inn all slags spørsmål? Hahaha da skal jeg sende inn alt mulig av skikkelig kleine spørsmål!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...