Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 HE HE Nå skal jeg sove! natta Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 gjør det når jeg er på andre pcen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg tror alltid at jeg skal kunne la være å bli overrasket over samtale-emnene her inne, men den gang ei. God natt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nei, det har jeg ikke, da jeg ikke har snakket med henne på år og dag. Ooooo ny jobb? Lukter ikke hvitløk, råner ikke hver eneste dag i uka med 240'n sin og kjøper ikke røyk til 14-årige jenter. Han må dusje oftere enn en dag i uka, gjerne. Eller så har jeg ikke så veldig store behov altså. +1! spesielt det med råning. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nattens resultat: Hva har resten av forumkafeen fått til i natt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nattens resultat: Hva har resten av forumkafeen fått til i natt? Er dette en invitasjon til å poste bilde av brødet jeg våkna opp til i dag? 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Helt sikkert, men gjør du det har jeg en følelse av at jeg må gi deg en tredagers. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 føler meg hangover.har ikke drukket engang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Sitter på jobb og drikker kaffe og skjelver. Vet ikke hvordan det er å være fyllesyk, men mistenker at dette ligner. Så mange signaturdrikker, så lite tid før regionsmesterskapet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Helt sikkert, men gjør du det har jeg en følelse av at jeg må gi deg en tredagers. Hingsten sin det. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Heldigvis er vi over halvveis til helg... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva skal dere gjøre i helgen da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva skal dere gjøre i helgen da? Lese bok til engelsken, lese bok i norsken, pugge historie, pugge samfunnsfag, lese bok til særemne i norsk. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Lese bok til engelsken, lese bok i norsken, pugge historie, pugge samfunnsfag, lese bok til særemne i norsk. Det minnet meg på at jeg har tre eksamener jeg må starte å lese til... Men i helga skal jeg gå på ski! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ooooo ny jobb? +1! spesielt det med råning. Ja, jeg er værmelder med 98,7% feilmargin og skriver om musikk jeg liker, samt fikser overdrevent tekniske ting som videoopplasting til YouTube og Instagram. Og så blir jeg med journalister ut på saker og filmer, samt skriver noen petiter hist og her. Ooh, og en gang fikk jeg med en dobbeltside i avisa. Så ja, jeg jobber i lokalavis. Må nesten spørre hva som er så ille med hvitøk. Det er en fantastisk smak, og lukten er ikke så ille den heller, samt noe man må regne med å lukte etter et bedre måltid. Hva skal dere gjøre i helgen da? Prøve å finne penger sånn at jeg kan dra på maskerade. Vil suge hardt om jeg har kjøpt meg maske uten å kunne bruke den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Phew! Jeg oppdaga akkurat at jeg hadde sett feil på kalenderen. Jeg kan utsette samfunnsfagen og historien til neste helg. Da blir det drikking likevel! \o/ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Lese bok til engelsken, lese bok i norsken, pugge historie, pugge samfunnsfag, lese bok til særemne i norsk. Særemne i norsk? Går du på videregående? Jeg har alltid sett for meg deg som en voksen mann O_o Ja, jeg er værmelder med 98,7% feilmargin og skriver om musikk jeg liker, samt fikser overdrevent tekniske ting som videoopplasting til YouTube og Instagram. Og så blir jeg med journalister ut på saker og filmer, samt skriver noen petiter hist og her. Ooh, og en gang fikk jeg med en dobbeltside i avisa. Så ja, jeg jobber i lokalavis. Prøve å finne penger sånn at jeg kan dra på maskerade. Vil suge hardt om jeg har kjøpt meg maske uten å kunne bruke den. Lokalavis! Ooooo, kan du få en spalte som heter "spør smurfen" der man kan sende inn all slags spørsmål? Hahaha da skal jeg sende inn alt mulig av skikkelig kleine spørsmål! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Voksenopplæring så vidt jeg vet. Mamma mener også at jeg bør ha det. Kanskje jeg skal foreslå det for redaktøren. Vi trenger noe å fylle lørdagsavisa med uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Særemne i norsk? Går du på videregående? Jeg har alltid sett for meg deg som en voksen mann O_o Voksen? Jeg? Langifra. Men jeg er snart 32 da.Går på voksenopplæringa og prøver å fikse opp det jeg surra bort i ungdomstida. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ops, ser nå at du er 31. My bad Hva skal dere gjøre i helgen da? Lage tacodumplings, faste og se mange episoder av serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg